کتاب زندگی بدون حسرت

Die with Zero: Getting All You Can from Your Money and Your Life
چگونه از پول و زندگی مان بیشترین بهره را ببریم؟
کد کتاب : 94069
مترجم :
شابک : 978-6001176135
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی بدون حسرت اثر بیل پرکینز

کتاب «زندگی بدون حسرت» یک فلسفه حیرت انگیز جدید و تحریک آمیز و همچنین راهنمای عملی در مورد اینکه چگونه از پول خود و از زندگی خود بیشترین بهره را ببرید ارائه می دهد. این برای کسانی در نظر گرفته شده است که تجربیات به یاد ماندنی مادام العمر را بسیار جلوتر از به دست آوردن و جمع آوری پول برای سال های به اصطلاح طلایی خود قرار می دهند.

به طور خلاصه، بیل پرکینز می خواهد شما را از پس انداز بیش از حد نجات دهد. صرف نظر از سن شما، کتاب زندگی بدون حسرت برنامه پرکینز برای بهینه سازی زندگی خود را مرحله به مرحله به شما آموزش می دهد تا کاملا درگیر باشید و از کاری که برای آن کار کرده اید و پس انداز کرده اید لذت ببرید.

خواهید فهمید که چگونه می توانید لحظات به یاد ماندنی زندگی خود را به حداکثر برسانید، چگونه درآمد خود را با پیروی از "منحنی ارزش خالص" خود به خاطره های محشر تبدیل کنید، و خواهید فهمید که چگونه می توانید سرمایه گذاری کنید.
پرکینز با استفاده از تجربیات زندگی خود و همچنین داستان‌های الهام‌بخش و حکایت‌های هشداردهنده دیگران - و استفاده از بینش‌های فوق العاده درباره زمان، پول، و شادی ناشی از علم روان‌شناسی و امور مالی رفتاری - به‌موقع، متقاعدکننده و دقیق بهشما در بحران کمک میکند.

کتاب زندگی بدون حسرت

بیل پرکینز
ویلیام او. پرکینز سوم (زاده ۲ فوریه ۱۹۶۹) یک مدیر صندوق سرمایه گذاری، تهیه کننده فیلم و بازیکن پوکر بالا آمریکایی از هیوستون، تگزاس است.[1][2] پرکینز بر روی سرمایه گذاری خطرپذیر و بازارهای انرژی تمرکز دارد.بیل پرکینز همچنین نویسنده کتاب Die with Zero است و میزبان وب سایتی با نکات و ترفندهای مرتبط با فلسفه او است.
دسته بندی های کتاب زندگی بدون حسرت