کتاب باغ و قطره های رنگ

Garden and drops of paint
کد کتاب : 97057
شابک : 978-6222742041
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب باغ و قطره های رنگ اثر احمدرضا احمدی

کتاب "باغ و قطره های رنگ" نوشته "احمدرضا احمدی" توسط انتشارات "پرتقال" منتشر شده است. این کتاب یک داستان جذاب و رنگارنگ برای کودکان و نوجوانان است که داستانی از ماجراهای یک گروه کودکان و همسایه‌های آنها در یک باغ زیبا و پر از گل و گیاهان را به تصویر می‌کشد.

در یک بعدازظهر جمعه، پسرک و دخترک و همه‌ی همسایه‌های باغ به باغ می‌روند. این باغ پر از گل‌های آفتابگردان، نیلوفر، سرخ، شقایق، بنفشه و پامچال است. کودکان با شوق و شادی گل‌های زیبا را چیده و تجربه‌ی زیبایی را دارند. اما لحظاتی بعد، پیرمردی با یک طاووس در ایوان باغ ظاهر می‌شود. این وقتی برای کودکان جالب و ماجراجویی شده و داستان به سمت تازه‌ای جذاب و معماگونه پیش می‌رود. طاووس و ایوان باغ احساس جالبی از اسرار و خوش‌آمدگویی به داستان اضافه می‌کنند.

کتاب "باغ و قطره های رنگ" با رنگارنگی داستان و تصاویر زیبا خوانندگان را به دنیای جذاب و پر از معماهای کودکانه منتقل می‌کند. انتشارات "پرتقال" با انتشار این کتاب به ترویج علاقه کودکان به کتاب‌خوانی و خلاقیت هنری کمک کرده و این داستان مشوق و سرگرم‌کننده را در اختیار جمع‌آوری‌کنندگان داستان‌های کودکانه قرار داده است.

کتاب باغ و قطره های رنگ

احمدرضا احمدی
احمدرضا احمدی (زاده ۳۰ اردیبهشت ۱۳۱۹ در کرمان) شاعر و نمایشنامه‌نویس و نقّاش ایرانی است.آشنایی عمیق او با شعر و ادبیات کهن ایران و شعر نیما دستمایه‌ای شد تا حرکتی کاملاً متفاوت را در شعر معاصر آغاز و پی‌ریزی کند. از بیست سالگی به‌طور جدی به سرودن شعر پرداخت. وی نخستین مجموعه شعرش را با عنوان طرح در سال ۱۳۴۰ منتشر کرد که توجه بسیاری از شاعران و منتقدان دهه ۴۰ را جلب کرد. وی همچنین آثاری در ادبیات کودک و نوجوان دارد.احمدرضا احمدی بنیان‌گدار سبک موج نو در دهه ۱۳۴۰، در شع...