کتاب فرزند پروری نوین

Jedes Kind ist hoch begabt
استعدادهای ذاتی کودکان و آنچه ما از آ نها میسازیم
کد کتاب : 97342
مترجم :
شابک : 978-6007152881
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب فرزند پروری نوین اثر گرالد هوتر

کتاب « فرزند پروری نوین» "استعدادهای ذاتی کودکان و آنچه ما از آ نها میسازیم" نوشته گرالد هوتر توسط انتشارات سایه سخن منتشر شده است.
این کتاب توضیح می‌دهد که چرا بازنگری اساسی در آموزش و مدارس ضروری است: مفهوم آموزشی منسوخ ما به کودکان و جامعه آسیب می‌زند. ما باید از وارد کردن فشار و استرس به جوانان خودداری کنیم. به هر حال، عصب شناسی مدت هاست که می تواند ثابت کند که هر کودکی با استعداد است، فقط باید آن را بشناسیم و بر اساس آن عمل کنیم. نگاه غالب به استعداد و «هوش» نه تنها اشتباه است، بلکه بسیار خطرناک است. والدین و مدارس هر کاری برای ارتقای مهارت های فرزندانمان انجام می دهند. اما از آنجایی که مدرسه و سیستم آموزشی ما هنوز تقریبا به طور انحصاری مبتنی بر انتقال دانش و عملکرد است، ما دانش‌آموزان و دانش‌آموزان برتر مدرسه را تولید می‌کنیم که سپس در زندگی حرفه‌ای شکست می‌خورند. بسیاری از استعدادهای دست نخورده و ناامید کنار می روند، و ما برای مدت طولانی در این مسیر اشتباه بوده ایم.
جرالد هوتر و اولی هاوزر استعدادهایی را که هر کودک دارد و چگونگی رشد مغز کودک را شرح می دهند. آن‌ها نشان می‌دهند که تربیت ما خیلی کم به این موضوع توجه می‌کند و خواستار یک بازنگری اساسی است: به طوری که همه بچه‌ها بتوانند پتانسیل خود را به طور کامل توسعه دهند.

کتاب فرزند پروری نوین