کتاب شروع دوباره

It's Never Too Late to Begin Again
کشف خلاقیت و معنا در میانه زندگی و سال های پس از آن
کد کتاب : 99244
مترجم :
شابک : 978-6227566208
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 320
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب شروع دوباره اثر جولیا کامرون

جولیا کامرون با کتاب پرفروش خلاقیت خود، کتاب «شروع دوباره» برای میلیون ها نفر الهام بخش بوده است. در این کتاب، او چشم خود را به بخشی از مردم معطوف می کند که از قضا، در حالی که زمان بیشتری برای خلاقیت دارند، اغلب از فرآیند خلاقیت بی میل یا مرعوب هستند. کامرون به خوانندگان نشان می دهد که بازنشستگی در واقع می تواند ثروتمندترین، رضایت بخش ترین و خلاق ترین دوران زندگی آنها باشد.

وقتی فردی بازنشسته می شود، آزادی تازه یافته می تواند بسیار هیجان انگیز، اما همچنین دلهره آور باشد. زندگی کسی تغییر کرده است و زندگی آینده هنوز تعریف نشده است. در این کتاب، کامرون به خوانندگان نشان می دهد که چگونه پرورش خود خلاق آنها می تواند به آنها کمک کند تا در این زمین جدید حرکت کنند. او داستان‌های الهام‌بخش بازنشستگانی را تعریف می‌کند که علاقه‌های هنری جدیدی را کشف کردند که بیش از آن که روزهایشان را پر کرده بود، روحشان را پرورش دادند.
این دوره دوازده هفته‌ای با هدف تعریف – و ایجاد – زندگی‌ای که می‌خواهید داشته باشید در حالی که خودتان را دوباره تعریف می‌کنید و دوباره خلق می‌کنید، این کتاب شامل ابزارهای ساده‌ای است که شما را راهنمایی و الهام‌بخش می‌کند تا از این زمان در زندگی‌تان بهترین استفاده را ببرید:

خاطره نویسی فرصتی برای تأمل و احترام به تجربیات گذشته ارائه می دهد. این کتاب شما را از طریق کار دلهره آور نوشتن یک خاطرات کامل راهنمایی می کند و آن را به قطعات قابل کنترل تقسیم می کند.
- صفحات صبح - نوشتن خصوصی و با جریان آگاهانه روزانه انجام می شود - به شما امکان می دهد آرزوها، ترس ها، لذت ها، رنجش ها و شادی ها را بیان کنید، که به نوبه خود تمرکز و وضوح را برای روز در دست ایجاد می کند.
- کارهای سرگرمی و خودانگیختگی را تشویق می کند.
- پیاده روی انفرادی اضطراب را فرو می نشاند و ذهن را پاک می کند.

این فرآیند سرگرم کننده، ملایم و گام به گام به شما کمک می کند رویاها، آرزوها و خواسته های خلاقانه خود را کشف کنید... و به شما کمک می کند تا به سرعت دریابید که برای شروع دوباره هیچ وقت دیر نیست.

کتاب شروع دوباره

جولیا کامرون
جولیا کامرون نویسنده، شاعر، نمایشنامه‌نویس، فیلمساز و آهنگساز آمریکایی است. وی که همسر سابق مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور آمریکایی و خواهر جیمز کامرون کارگردان فیلم تایتانیک نیز هست بیشتر شهرتش را مدیون نگارش کتاب راه هنرمند است که میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر دنیا به فروش رفته و ترجمه‌ی فارسی آن نیز با استقبال خواننده‌ی ایرانی رو به رو شده است. کتاب‌های جولیا کامرون بیشتر به صورت راهنما و همراه با تمرینات عملی برای رفع مانع خلاقیت ارائه شده و به زبان ساده و گام به...
نکوداشت های کتاب شروع دوباره
Cameron. . . stands as living proof that a lifelong quest for expressing one's self can be rewarding. . .
کامرون . . به عنوان گواه زنده ای است که تلاش مادام العمر برای بیان خود می تواند پاداش دهنده باشد. . .
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب شروع دوباره (لذت متن)