پل فاریس

پل فاریس

 پل فاریس (Paul W. Farris) استاد ارتباطات برجسته و استاد بازاریابی در دانشکده بازرگانی فارغ التحصیل Darden، دانشگاه ویرجینیا است، جایی که از سال 1980 در آنجا تدریس می کند. تحقیقات پروفسور فاریس مقالات برنده جایزه در مورد قدرت خرده فروشی و اندازه گیری اثرات تبلیغاتی را تولید کرده است. وی مقالات بازاریابی بسیاری را در نشریاتی مانند Harvard Business Review ، Journal of Marketing ، Journal of Retailing ، و Science Science منتشر کرده است. Farris در حال حاضر در حال کار بر روی روش هایی برای ادغام و بهبود معیارهای بازاریابی است. او نویسنده یا همكار نویسنده چندین كتاب است، از جمله بودجه بندی تبلیغات: گزارشی از حوزه. مشتریان مشاور Farris از Procter & Gamble گرفته تا Apple و IBM متغیر هستند. قبل از رفتن به ویرجینیا، وی در مدرسه بازرگانی هاروارد به تدریس بازاریابی مشغول بود و همچنین در زمینه مدیریت محصول برای Unilever، آلمان و مدیریت حساب برای آژانس تبلیغاتی LINTAS کار کرده است. وی عضو هیئت مدیره فعلی و گذشته چندین شرکت آمریکایی و بین المللی است.

کتاب های پل فاریس

مقیاس های سنجش بازاریابی