دنیز لی یون

دنیز لی یون

دنیس لی یون متخصص پیشرو در زمینه برندسازی برای رسانه های ملی، سخنران و مشاور مورد تقاضا و نویسنده ای تاثیرگذار است.
دنیز نویسنده کتاب پرفروش What Brands Great Do: The Seven Brand Building Principles که بهترین ها را از بقیه جدا می کند (Jossey-Bass)، کتاب الکترونیکی Extraordinary Experiences: What Great Retail and Restaurant Brands، و کتاب بسیار پرفروش است. کتاب پیش‌بینی‌شده FUSION: چگونه یکپارچه‌سازی برند و فرهنگ به بزرگترین شرکت‌های جهان قدرت می‌دهد (نیکلاس بریلی، اثری از گروه کتاب Hachette، مارس، 2018).
رسانه‌های خبری از جمله FOX Business TV، CNBC، وال استریت ژورنال، و نیویورک تایمز زمانی که می‌خواهند دیدگاهی متخصص در مورد مسائل تجاری داغ داشته باشند، با دنیز تماس می‌گیرند. گروه شبکه مدیران بازاریابی (MENG) وبلاگ او را به عنوان یکی از "20 وبلاگ برتر بازاریابی که مدیران واقعا می خوانند" معرفی کرد.
دنیز از به چالش کشیدن خوانندگان برای تفکر متفاوت در مورد برندسازی در مشارکت های منظم خود با هاروارد بیزینس ریویو و فوربس لذت می برد و نویسنده ای مورد توجه برای انتشاراتی از جمله Fast Company، Entrepreneur، Knowledge@Wharton، ChangeThis، Seeking Alpha، مجله QSR، بین دیگران.
با تخصص و رویکرد الهام بخش خود، دنیز به یک سخنران اصلی مورد تقاضا تبدیل شده است. او به رهبران تجاری در سراسر جهان از جمله هنر بازاریابی در تورنتو، بازاریابی EXPO در بوگوتا، کلمبیا، و سازمان کارآفرینان در استرالیا سخنرانی کرده است.
دنیس در ابتدا رویکردهای برندسازی خود را از طریق چندین موقعیت سطح بالا در تبلیغات و بازاریابی سمت مشتری پرورش داد. او به عنوان استراتژیست اصلی در آژانس های تبلیغاتی برای برگر کینگ و لندرور و به عنوان رهبر بازاریابی و تحلیلگر برای رستوران های جک در جعبه و کاتالوگ های اشپیگل خدمت کرد. دنیس در ادامه ریاست اولین دفتر برند سونی الکترونیک را برعهده گرفت، جایی که او معاون رئیس/مدیر کل برند و استراتژی بود و جوایز بزرگ شرکتی را به دست آورد. مشتریان مشاوره عبارتند از Target، Oakley، Dunkin' Donuts، و دیگر شرکت های پیشرو.

کتاب های دنیز لی یون