پرویز درگی

پرویز درگی

پرویز درگی متولد تابستان 1345ویزیتور دیروز و معلم امروز بازاریابی ایران است. وی مدرس دانشگاه در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه صنعتی امیر کبیر، دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه تهران و سازمان مدیریت صنعتی است. مدیر مسئول آموزشگاه بازارسازان ، مدیر مسئول انتشارات بازاریابی و مجلات توسعه مهندسی بازار و بازاریاب بازارساز است. ایشان مدیرعامل گره TMBA و همچنین نویسنده نزدیک به 50 کتاب در حوزه ی بازاریابی، عضو هیئت مدیره انجمن علمی بازاریابی و نایب رئیس انجمن علمی مدیریت اجرایی ایران، رئیس کمیته استاندارد سازی تحقیقات بازاریابی کشور می باشد. او مشاور بنگاههای اقتصادی بزرگ ایران است.

کتاب های پرویز درگی

بازاریابی رفتاری


تکنیکهای مذاکره


چم و خم فروش


قهرمان و عاصی


شادی بهره ور


انقلاب دیجیتال


700 نکته ی کار و کسب


قیمت گذاری با نگاه بازاریابی


قطب نمای مدیران توسعه بازار


استراتژی لوکس گرایی


۱۰۰ ایده ی برتر بازاریابی


چم و خم مدیریت


قطب نمای مدیران فروش


مدیریت فروش و فروش حضوری


راهنمای مدیران در کانال توزیع


چم و خم استخدام


فیزیک کوانتوم در کسب و کار


بازاریابی حسی


نورومارکتینگ


عشق کار


نورولیدرشیپ


بازاریابی و زندگی با سینما


کلینیک محصول