اندرو کمپل مدیر مرکز مدیریت استراتژیک اشرج در مدرسه کسبوکار اشرج است. وی همراه با مایکل گولد، دارای شهرت جهانی در تعیین استراتژی شرکتها با متون کلاسیک مانند «استراتژی سطح هولدینگ» و «استراتژی سطح شرکت» است. او همچنین مسئولیت طراحی سازمان را به عهده دارد که «نه تست طراحی سازماندهی خوب» را توسعه داده و با مایکل گولد کتاب «استراتژی بنگاه مادر» را تألیف کرده است. اخیراً کمپل بر مدلهای عملی تمرکز کرده است. او معتقد است که تفکر در مورد چگونگی تبدیل استراتژی به موفقیت عملیاتی و نحوه استفاده از بینش درباره تواناییهای عملیاتی برای ایجاد استراتژیها بسیار اهمیت دارد. مدلهای عملیاتی این شکاف بین تدوین و اجرای استراتژی را پر میکنند و تفکر طراحی به مدیران کمک میکند تا خلاقانهترین مدلهای کسبوکار را به دست آورند. کتاب او در زمینه مدلهای عملیاتی به نام “Modeling Canvas” نامگذاری و طراحی شده است تا با ابزار کسب و کار Canvas سازگار باشد. کمپل بیش از ۱۰ کتاب و مقاله در حوزه مدیریت و استراتژی در مجله کسبوکار هاروارد منتشر کرده است.