نیکل ماتجیک

نیکل ماتجیک

نیکل ماتجیک، مشاور عملیات اطلاعاتی نظامی و مسئول ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی است. او منبعی برای هدایت امنیت ملی و چالش‌های مدیریت بحران در محیط‌های تهدید بوده است.
شهرت خود را به دلیل اتخاذ رویکرد فعال و نوآورانه‌اش در مدیریت بحران‌ها و مسایل پیچیده از سنگرهای سایبری مبارزه با تروریسم در میدان نبرد رسانه‌های اجتماعی گرفته تا جلسات هیات مدیره در دپارتمان‌‌های دولت استرالیا، مجلس نمایندگان و شرکت‌های چند ملیتی بلوچیپ کسب کرده است.
ماتجیک بنیانگذار و مدیرعامل اندیشکده نظامی Info Ops HQ است که به نیروهای نظامی در عملیات‌های اطلاعاتی در میدان نبرد رسانه‌های اجتماعی آموزش می‌دهد؛ مدرس ناتو است و در سراسر جهان درباره جنگ در رسانه‌های اجتماعی صحبت و سخنرانی می‌کند. او همچنین به آتش‌نشان اجتماعی (#SocialFirefighter) معروف است. نیکل مرکز مشاوره ارتباطات بحران در رسانه‌های اجتماعی با نام Social Media Monster (هیولای رسانه‌های اجتماعی) را تأسیس کرده و مدیرعامل آن است. این مرکز به صورت تخصصی به ارائه خدمات، آموزش، راهبرد و شبیه‌سازی‌هایی به‌منظور آماده‌سازی در زمینه ارتباطات بحران به بخش‌های دولتی و خصوصی می‌پردازد.

کتاب های نیکل ماتجیک