دکتر کالی یوگا مدرس ارشد در دانشگاه نیو ساوت ولز (UNSW) در سیدنی، استرالیا است که از سال 1995 در آنجا کار کرده است. او در سال 1998 مدرک دکترای آموزش را از UNSW دریافت کرد. علایق تحقیقاتی او در فرآیندهای شناختی و شواهد است. بر اساس اصول طراحی آموزشی برای محیط های یادگیری چند رسانه ای مشارکتهای خاص او شامل مطالعات تجربی دقیق درباره نقش دانش قبلی یادگیرنده در یادگیری چندرسانهای (اثر معکوس تخصصی) است. اثر افزونگی در یادگیری چند رسانه ای. توسعه روش های ارزیابی تشخیصی آنلاین سریع؛ و مطالعات اثربخشی روشهای تطبیقی مختلف برای تطبیق آموزش با سطوح تخصص یادگیرنده. وی موفق به دریافت کمک هزینه پژوهشی پسا دکتری شورای تحقیقات استرالیا (2001-2003) شد. وی نویسنده کتاب آموزش و آزمایش فراگیران پیشرفته: رویکرد بار شناختی (2006) و 35 مقاله و فصل پژوهشی است. در طول کار قبلی خود در روسیه (تا سال 1991) بیش از 30 مقاله و چندین کتاب و کتاب درسی منتشر کرد.