کتاب باهوش اما حواس پرت

Smart but Scattered: The Revolutionary "Executive Skills" Approach...
کد کتاب : 103229
مترجم :
شابک : 978-6227632569
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2009
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب باهوش اما حواس پرت اثر پگ داوسون

کتاب « باهوش اما حواس پرت» نوشته « پگ داوسون» توسط انتشارات اندیشه مولانا ‫منتشر شده است.
هیچ چیز خسته کننده تر از این نیست که پسر یا دختر با استعداد و باهوش خود را در حال مبارزه با کارهای روزمره مانند اتمام تکالیف، کنار گذاشتن اسباب بازی ها یا پیروی از دستورالعمل های مدرسه ببینید. فرزند «باهوش اما حواس پرت» شما نیز ممکن است در کنار آمدن با ناامیدی یا مدیریت خشم مشکل داشته باشد. دکتر پگ داوسون و ریچارد گوار خبرهای خوبی دارند: کارهای زیادی برای کمک کردن می توانید انجام دهید.
جدیدترین تحقیقات در زمینه رشد کودک نشان می دهد که بسیاری از کودکانی که مغز و قلب موفقیت دارند، در "مهارت های اجرایی" حیاتی - عادات اساسی ذهنی که برای سازماندهی، متمرکز ماندن، و کنترل تکانه ها و احساسات لازم است-، کمبود دارند یا از آنها عقب می مانند. برای شناسایی نقاط قوت و ضعف فرزندتان، استفاده از فعالیت ها و تکنیک های اثبات شده برای تقویت مهارت های خاص و حل مسائل روزمره، میتوانید این کتاب را به دقت بخوانید و آموزه های آنرا عملی کنید. تغییرات کوچک می تواند به پیشرفت های بزرگ منجر شوند - این کتاب قدرتمند نشان می دهد که چگونه میتوانید استعدادهای کودکانتان را با روش های درست و اصولی پرورش دهید و نقاط ضعف آنها را برطرف سازید.

کتاب باهوش اما حواس پرت

نکوداشت های کتاب باهوش اما حواس پرت
If you've ever wondered why your child struggles academically or behaviorally--despite having the 'right stuff' to succeed--this book is essential reading. Drs. Dawson and Guare explain the importance of executive skills and provide science-based strategies that empower you to start helping your child today.
اگر تا به حال به این فکر کرده اید که چرا فرزندتان از نظر تحصیلی یا رفتاری دچار مشکل می شود - با وجود داشتن "موارد مناسب" برای موفقیت - خواندن این کتاب ضروری است. دکتر داوسون و گوار اهمیت مهارت های اجرایی را توضیح می دهند و استراتژی های مبتنی بر علم را ارائه می کنند که به شما قدرت می دهد تا همین امروز کمک به فرزندتان را شروع کنید.
Sam Goldstein, PhD, coauthor of Raising Resilient Children

Groundbreaking....
پیشگامانه ....
Library Journal Library Journal

قسمت هایی از کتاب باهوش اما حواس پرت (لذت متن)