کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز

The Smart But Scattered Guide to Success
تقویت کار کردهای اجرایی
کد کتاب : 30726
مترجم :
شابک : 978-6229952771
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 302
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز اثر مجموعه ی نویسندگان


آیا شما باهوش هستید اما افکارتان نامنظم است و مدام درگیر هستید؟ شما تنها نیستید. تحقیقات پیشرفته نشان می دهد که دنیای شلوغ امروز که از شما بیست و چهار کار در 7 روز هفته می طلبد و تقاضای فزاینده ی کار و زندگی خانوادگی ممکن است بخشی از مغز را که وظایف پیچیده را مدیریت می کند به حداکثر برساند. این امر مخصوصا برای کسانی که فاقد مهارت و کارکردهای اجرایی قوی هستند ، وجود دارد - کسب تواناییهای اصلی مبتنی بر مغز برای حفظ تمرکز ، رعایت ضرب الاجل ها و آسوده نگه داشتن مغز در شرایطی که تحت فشار است لازم است. در این راهنمای اساسی ، متخصصان برجسته پگ داوسون و ریچارد گوئر به شما کمک می کنند مشخصات مهارت های اجرایی خود را ترسیم کرده و گام های موثری برای ارتقا مهارت های سازمانی ، مدیریت زمان ، کنترل عاطفی و نه ظرفیت اساسی دیگر بردارید. این کتاب همراه با استراتژی های مبتنی بر علم و مثالهای مشخص ، به علاوه ابزارهای عملی قابل یادگیری برای ایجاد برنامه اقدام شخصی خود را به خوانندگان ارائه می دهد. چه در محل کار و چه در خانه ، می توانید کارهای بیشتری را با استرس کمتری انجام دهید.
کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز توسط شیوا جمشیدی ترجمه شده است. این کتاب را نشر اسبار منتشر کرده است.

کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز

نکوداشت های کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز
Dawson and Guare, masters of executive skills, have provided a user-friendly, practical, and immensely valuable guide.
داوسون و گوئر ، استادان مهارتهای اجرایی ، راهنمای کاربر پسند ، عملی و بسیار ارزشمندی ارائه داده اند.
Edward M. Hallowell

This is a terrific self-help book--one of the best I’ve seen--for helping individuals develop their executive skills.
این یک کتاب عالی برای کمک به خود - یکی از بهترین کتاب هایی که من دیده ام - برای کمک به افراد در توسعه مهارت های اجرایی است.
Mary V. Solanto

قسمت هایی از کتاب مهارت آموزی مبتنی بر مغز (لذت متن)
از زمان نوزادی تا اوایل بزرگسالی، مناطقی از مغز که با کارکردهای اجرایی مرتبط هستند رشد و تغییر قابل توجهی را تجربه می کنند. با فراگیری تدریجی مهارت ها و تمرین آنها در طول زمان، ما در حالی به اوایل بزرگسالی می رسیم که به صورت بالقوه می توانیم مستقل زندگی کنیم و مقتضیات زندگی روزمره را مدیریت کنیم: پیدا کردن و حفظ شغل، یافتن و حفظ خانه و محله ای امن برای زندگی، مدیریت زمان و پول، آماده کردن غذا طبق برنامه های زمانی نسبتا منسجم، پرداخت به موقع قبض ها و داشتن روابط صمیمانه رضایت بخشی که به آرامی جریان داشته باشند. همه اینها به این دلیل رخ می دهد که ما سال ها وقت داشته ایم مهارت های اجرایی را یاد بگیریم و این مهارت ها را تمرین کنیم و سطح دشواری این تمرین را به تدریج افزایش دهیم.