کتاب چرایی خود را پیدا کنید

Find Your Why
(راهنمای عملی برای کشف هدف خود و تیم تان) (رفیق شفیق کتاب "با چرا شروع کنید")
کد کتاب : 18155
مترجم :
شابک : 978-6226650311
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 170
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

چرای خود را بیابید
Find Your Why
راهنمای عملی برای کشف خود و تیمتان
کد کتاب : 108240
مترجم :
شابک : 978-6222208370
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب چرایی خود را پیدا کنید اثر سایمون سینک

کتاب با چرا شروع کنید میلیونها خواننده را وادار کرده است که در هر کاری که انجام می دهند - در زندگی شخصی ، شغلی و سازمانهایشان - دوباره فکر کنند.
اکنون کتاب چرایی خود را پیدا کنید از جایی شروع می شود که با چرا شروع کنید پایان یافته بود. این کتاب به شما نشان می دهد که چگونه می توانید از بینش های قدرتمند سایمون سینک استفاده کنید تا بتوانید چیزهای الهام بخش بیشتری در محل کارتان پیدا کنید - و به نوبه خود از اطرافیان خود الهام بگیرید.
من معتقدم حس رضایتمندی یک حق است و یک امتیاز نیست. همه ی ما حق داریم صبح ها از که خواب بیدار می شویم برای سرکار رفتمان شور و علاقه داشته باشیم ، وقتی در آنجا هستیم احساس امنیت کنیم و در آخر روز با حس رضایت به خانه ی خود برگردیم. دستیابی به این حس رضایت با درک اینکه چرا کاری را که انجام می دهیم، انجام میدهیم آغاز می شود.


از آنجا که کتاب با چرا شروع کنید به شکل گسترده ای در جهان منتشر شده است ، خوانندگان بی شماری از من یک سوال را پرسیده اند: چگونه می توانم با کار ، تیم ، شرکت یا موسسه ی خودم با چرا شروع کنم؟ من به همراه دو تن از همکارانم ، پیتر داکر و دیوید مید ، این راهنمای گام به گام را برای کمک به شما در یافتن چرایی خود ایجاد کرده ام.
با تمرینات دقیق ، تصاویر و مراحل عملی برای هر مرحله از فرآیند ، چرایی خود را پیدا کنید می تواند به شما در رفع بسیاری از نگرانی های مهم کمک کند. از جمله:
*چه می شود اگر چرایی من با چرایی رقیبم یکسان به نظر برسد؟
* آیا می توانم بیش از یک چرا داشته باشم؟
* اگر کار من با چرایی من مطابقت ندارد ، چه کاری باید انجام دهم؟
* اگر تیم من نتواند درباره چرایی ما توافق کند ، چه می شود؟
اگر شما تازه کار خود را شروع کرده اید ، یا تیمی را هدایت می کنید یا مدیرعامل شرکت خود هستید ، تمرین های موجود در این کتاب به شما و همکارانتان کمک می کند تا شما را در مسیری برای موفقیت و رضایت بلند مدت قدم بگذارید.

کتاب چرایی خود را پیدا کنید

قسمت هایی از کتاب چرایی خود را پیدا کنید (لذت متن)
گاهی اوقات پروژه ای که برای مان مثل آب خوردن به نظر می رسد به ناامیدی یا حتی فاجعه تبدیل می شود. از آن مهم تر، گاهی اوقات وقتی براساس تمام فرضیات حاکم بر کسب وکار باید شکست بخوریم، ما یا یکی از رقبا، به موفقیت شگفت انگیزی رسیده ایم. چنین نتایجی شاید مرموز به نظر برسند، ولی اگر آن ها را در قالب چارچوبی ببینیم که با چرا شروع می شود، این طور نیست.

وقتی مشتری یا ارباب رجوع جدید را می بینیم، اولین چیزی که بیشترمان به آن ها می گوییم چیستی کارمان است. سپس چگونگی انجام آن یا وجه تمایزمان را توضیح می دهیم.به نظرمان، چنین کاری برای جوش دادن معامله، تغییر نظر آن ها یا متقاعد کردن شان به انجام کار خاصی کفایت می کند. چنین ارائه ای به صورت زیر است: ما کاغذ می فروشیم. باکیفیت ترین محصول را با بهترین قیمت ممکن عرضه می کنیم. قیمت مان از تمام رقبا پایین تر است. می خواهید کمی کاغذ بخرید؟

احساسات ما فقط یک مشکل دارند. بیان آن ها در قالب کلمات به طرز عجیبی دشوار است. به همین دلیل، اغلب دست به دامن استعاره و قیاس می شویم. به طور مثال، می گوییم: « رابطه ی ما مثل قطاریه که داره با سرعت به سمت یه پل در حال ریزش می ره » ، « وقتی می رسم به دفتر کارم، حس یه بچه ی کوچیک توی زمین بازی رو دارم » . گرچه انتقال احساسات مان دشوار است، نتیجه ی بزرگی دارد. وقتی از نظر احساسی با مشتریان و مراجعین مان در یک سطح هستیم، رابطه ی بین مان نسبت به هرگونه رابطه ای بر اساس ویژگی ها و مزایا، قوی تر و قدرتمندتر است. شروع با چرایی نیز همه ی حرفش همین است.