کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 2

Islamic education
اصول،مراحل،عوامل و موانع تربیتی
کد کتاب : 104573
شابک : 978-6222851422
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 2 اثر علی فاطمی پور

کتاب «اصول, مراحل, عوامل و موانع تربیتی» جلد دوم از مجموعه «تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب» است. سال‌ها بود که جنبه‌های مختلف مسئله تربیت اسلامی را در دیدگاه‌های اندیشمندان تربیتی بررسی می‌کردیم و می‌کوشیدیم تا به زوایای پنهان نگاه آن‌ها دست یابیم. باورمان این بود که اگر مسئلۀ تربیت اسلامی از دیدگاه اندیشمندان مختلف به درستی تبیین شود و تحلیل عمیق و دقیقی از این دیدگاه‌ها ارائه گردد، راه پژوهش و پیشرفت برای موسسات، مدارس، فعالان، مربیان و دغدغه‌مندان عرصۀ تربیت اسلامی بسیار هموارتر می‌شود.
اندیشمندان مسلمان، از زاویۀ نگاه خود به کلام معصومین و آیات قرآن نگریسته‌اند و سعی کرده‌اند تا مسائل روز جامعه اسلامی را با نگاه تربیتی و با تمرکز بر دورۀ کودکی و نوجوانی پاسخ دهند؛ اما آنچه جایش خالی است و بسیار به چشم می‌آید، تحلیلی موشکافانه از نیازهای جامعه اسلامی و حرکت آن به سمت تمدن نوین اسلامی بود. آنچه دغدغه‌مندان عرصۀ تربیت را به سوی مطالعه، دقت، فهم، تفکر و تحقیق در دیدگاه‌های رهبر فرزانه انقلاب دربارۀ تربیت می‌کشاند، نگاه جامع ایشان به اتفاقات و مسائل است.

کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 2

علی فاطمی پور
علی فاطمی پور متولد سال 1370، مشغول به تحصیل در مقطع درس خارج حوزه علمیه قم(به مدت 3 سال) و استفاده از محضر آیات عظام جوادی، مکارم، عابدی و اساتید دیگر است. وی سطح سه حوزه علمیه قم،دوره آموزشی کارشناسی ارشد رشته تربیت اخلاقی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت، دانش پژوه درس خارج اخلاق و تربیت اسلامی حضرت آیت الله حائری شیرازی(رحمه الله علیه) سال تحصیلی 96-1395 را به پایان رسانده است.
دسته بندی های کتاب تربیت اسلامی از نگاه رهبر فرزانه انقلاب 2