کتاب 100 کاری که رهبران موفق انجام می دهند

100 Things Successful Leaders Do
درس هایی کوچک در زمینه رهبری
کد کتاب : 105403
مترجم :
شابک : 978-6227632637
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 309
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب 100 کاری که رهبران موفق انجام می دهند اثر نایجل کامبرلند

نایجل کامبرلند به دنبال موفقیت پرفروش‌ترین کتاب بین‌المللی، 100 کاری که افراد موفق انجام می‌دهند، توجه خود را به رهبری معطوف کرد.
100 کاری که رهبران موفق انجام می دهند، تمام خرد و دانش یک عمر مربیگری رهبران بزرگ را در 100 فصل کوتاه به شما نشان می دهد که چگونه مهارت های رهبری خود را سریع و با اطمینان ایجاد کنید.
100 کاری که رهبران موفق انجام می دهند مملو از ایده های عالی برای ایجاد موفقیت طولانی مدت برای خود و کسانی است که رهبری می کنید. عادات، ابزارها، تکنیک ها و ذهنیت رهبران باهوش را کشف کنید و سبک رهبری خود را توسعه دهید. هر فصل دارای یک ایده جدید است که به شما کمک می کند به اهداف خود نزدیک شوید. با ترکیب توضیحات ساده با فعالیت ها و تمرین ها، طرز فکر و عادت های بهینه ای را که برای موفقیت نیاز دارید، یاد خواهید گرفت.
«در این صفحات یادآوری قدرتمندی از راه‌های متعددی خواهید یافت که می‌توانید زندگی خود و زندگی دیگران را موفق‌تر کنید. این به شما کمک می کند تا بفهمید موفقیت برای شما چه معنایی دارد و بلوک های سازنده برای تحقق آن موفقیت را به شما می دهد. این شانس شما برای غلبه بر موانعی است که شما را متوقف می کند. آن را بخوانید، به آن عمل کنید و تفاوت را تجربه کنید.»
دکتری مارشال گلداسمیت، نویسنده پرفروش کتاب TRIGGERS

کتاب 100 کاری که رهبران موفق انجام می دهند

نایجل کامبرلند
نایجل کامبرلند نویسنده بریتانیایی، مربی رهبری و مربی، و بنیانگذار شراکت جاده ابریشم است.او نویسنده 9 کتاب خودسازی و رهبری است،که برخی از آنها به صورت سریالی منتشر شده و همچنین به بیش از 25 زبان خارجی ترجمه شده است.