کتاب خانم معلم جدید ما

LA nouvelle maitresse
ماجرای خانم شارلوت 1
کد کتاب : 105642
مترجم :
شابک : 978-6004133005
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 64
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1994
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب خانم معلم جدید ما اثر دومینیک دمرس

با مادمازل شارلوت با این نسخه جدید و کاملا مصور رنگی کتاب «خانم معلم جدید ما» آشنا شوید. کتابی که به شما ذائقه خواندن می دهد!
آن روز صبح همه کلاس ساکت بودند. می توانستی صدای نخودی را بشنوی که روی زمین می غلتد. بعد تو راهرو کلوپ... کلوپ... کلوپ... صدای عجیب قدم. ناگهان در باز شد و پیرزنی عجیب و غریب با کلاهی بامزه ظاهر شد. او بود: شارلوت موسیر، معشوقه جدید ما.

این معلم عجیب و غریب به سنگی اعتماد می کند، ما را وادار می کند کلاس را با اسپاگتی بسنجیم و دیکته را دوست ندارد. نه مدیر مدرسه آنقدر خوشش می آید و نه والدین ما که می خواهند او را بدرقه کنند. اما آیا می‌توانیم معلمی را که طوری برایمان داستان می‌خواند که باور کنیم آنچه را که او می‌گوید تجربه می‌کنیم، به راحتی کنار بگذاریم؟

کتاب خانم معلم جدید ما

دومینیک دمرس
دومینیک دمرس (متولد 23 نوامبر 1956) رمان نویس فرانسوی-کانادایی است، که برای مجموعه رمان های مله شارلوت شهرت دارد. وی دکترای ادبیات کودکان را دارد.وقتی دمرز هفده ساله بود، او به مونترال نقل مکان کرد و در دانشگاه مک گیل ثبت نام کرد و در آنجا لیسانس ادبیات کودکان گرفت. وی در ادامه به دریافت مدرک کارشناسی ارشد در دانشگاه کبک و دکترای دانشگاه شربروک، هر دو در زمینه ادبیات کودکان پرداخت. دمرس همچنین به یک مطالعه پس از دکتری در مورد کودکان و رسانه ها برای دانشگاه مونترئال کمک کرد.