کتاب گوردون را ندیدی؟

Have You Seen Gordon?
کد کتاب : 106802
مترجم :
شابک : ‭978-6225212473‬
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 34
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب گوردون را ندیدی؟ اثر آدام جی اپستاین

کتاب « گوردون را ندیدی؟» نوشته « آدام جی اپستاین» توسط انتشارات چشمه منتشر شده است.

این کتاب مصور دیوانه‌وار، چهارمین کتاب تصویری دیوارشکنی، مملو از طنز و مطالب کامل و دیوانه‌کننده با جزئیاتی است که بچه‌ها بارها و بارها به آنها باز خواهند گشت.
آدام جی اپستین دوران کودکی خود را در گریت نک نیویورک گذراند، زمانی که در قایق بادبانی پدرش اسیر بود. او روزهای زیادی را در پارک محله نشسته بود و به سرزمین های خیالی سفر می کرد (گهگاهی که قرار بود تکالیفش را انجام دهد). در کالج، او در یک کشتی دور دنیا چرخید و در دانشگاه Wesleyan فیلمسازی خواند. او پروژه های سینمایی و تلویزیونی برای دیزنی، سونی، فاکس، ام جی ام، پارامونت، ام تی وی، هولو، سیفی و کانال دیزنی نوشته است. او در حال حاضر با همسر، دو دختر و سگش پیکسل در لس آنجلس زندگی می کند.

کتاب گوردون را ندیدی؟

آدام جی اپستاین
آدام جی اپستین دوران کودکی خود را در گریت نک، نیویورک گذراند،او روزهای زیادی را در پارک محله نشسته بود و به سرزمین های خیالی سفر می کرد (گهگاهی که قرار بود تکالیفش را انجام دهد). در کالج، او در یک کشتی دور دنیا چرخید و در دانشگاه Wesleyan فیلم خواند. او نویسنده سریال Snared و Have You Seen Gordon است؟ و نویسنده مشترک پرفروش‌ترین سریال فانتزی درجه متوسط بین‌المللی The Familiars and the Starbounders. او پروژه های سینمایی و تلویزیونی برای دیزنی، سونی، فاکس، ام جی ام، پارامونت، ام تی وی...