کتاب کتاب کار گام 2

Learning Chess: Step 2‮
تمرین های قدم به قدم شطرنج
کد کتاب : 107507
مترجم :
شابک : 978-6001301803
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 60
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 22 اردیبهشت

معرفی کتاب کار گام 2 اثر راب برونیا

کتاب کار گام 2" یک اثر ارزشمند از نویسنده "راب برونیا" است که توسط انتشارات "شباهنگ" منتشر شده‌است. این کتاب یکی از اجزای مجموعه "تمرین‌های قدم به قدم شطرنج" است که به تدریج و گام به گام به آموزش شطرنج می‌پردازد.

مجموعه "تمرین‌های قدم به قدم شطرنج" به معنای واقعی یک منبع آموزشی جامع است که در تعداد 32 جلد به تمرین‌ها و تاکتیک‌های متنوعی پرداخته و برای آموزش شطرنج به کودکان و نوجوانان طراحی شده است. این مجموعه، به تدریس این رشته ورزشی محبوب و مهارتی که می‌تواند به تقویت تمرکز و دقت، توانایی حل مسائل و افزایش هوش در کودکان کمک کند، اختصاص داده است.

کتاب حاضر، به عنوان جلد دوم از این مجموعه، به مسائل و تمرین‌هایی پرداخته که از مرحلهٔ پیشرفته‌تری در آموزش شطرنج نمایانگر هستند. این اثر از منظر تدریس و یادگیری مباحث شطرنج، یک پیشرفت مهم و ارتقاء ارائه می‌دهد. افرادی که به دنبال بهبود مهارت‌های شطرنجی خود و توسعه‌ی توانایی‌های فکری کودکان هستند، از این مجموعه و جلد دوم آن بهره‌مند خواهند شد.

کتاب کتاب کار گام 2

قسمت هایی از کتاب کار گام 2 (لذت متن)
شیوه آموزشی به کار گرفته شده در این مجموعه بسیار منظم و کاملا ساده و همگانی برای بازیکنان با استعداد بالای 6 سال است. در واقع ابتدا جنبه های روانی بازی آموزش داده می شود و تلاش شده از مشکلاتی که در دیگر روش های آموزشی وجود دارد دوری شود. با به کارگیری این شیوه هرکس با توانایی ذهنی متوسط می تواند به راحتی مطالب را بفهمد و یاد بگیرد(البته با سرعت یادگیری خودش!). نوآموز با استفاده از این شیوه ی آموزشی تمام قواعد و مهارت هایی را که برای تبدیل شدن به یک بازیکن باشگاهی نیرومند لازم است، فرا خواهد گرفت. همچنین تلاش شده مشکلات و موانعی که عموما باعث می شوند بازیکن نتواند از همه قابلیت های خویش در بازی شطرنج استفاده کند، پرهیز شود.