کتاب همیشه یک نفر دروغ می گوید

His & Hers
کد کتاب : 108211
مترجم :
شابک : 978-6227566819
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 344
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب همیشه یک نفر دروغ می گوید اثر آلیس فینی

هنگامی که زنی در بلک داون، یک روستای اصلی بریتانیایی به قتل می رسد، آنا اندروز، خبرنگار، تمایلی به پوشش این پرونده ندارد. کارآگاه جک هارپر به دخالت او مشکوک است، تا اینکه در تحقیقات قتل خودش مظنون می شود.
کسی حقیقت را نمی گوید، و برخی از رازها ارزش کشتن دارند.
این کتاب یک تریلر پیچیده، هوشمندانه و روانشناسانه است. داستان گیرا از تعلیق، روایت شده توسط راویان ماهر که خوانندگان را تا پایان در تلاش برای حدس زدن نگه می دارد.
در بخشی از کتاب آمده است:
"شراب قرمز را ترجیح میدهم ولی لکه ای را روی لبهایم به جا میگذارد که برایش داستان میبافند پس فقط برای تعطیلات آخر هفته نگهش می.دارم در یخچال را باز میکنم و متوجه میشوم که شراب دیشب را تمام نکرده ام بنابراین پیش از اینکه با خودم ببرمش در همان حال که از خانه میروم باقی مانده اش را از همان سر بطری مینوشم. همچنین دوشنبه روز جمع آوری زباله هایم است در کمال تعجب سطل زباله پرتر از آن است که برای که تنها زندگی میکند طبیعی باشد بیشترش بطری است."

کتاب همیشه یک نفر دروغ می گوید

آلیس فینی
آلیس فینی نویسنده و روزنامه نگار سابق بی بی سی است. اولین رمان او، "من گاهی دروغ می گویم"، جزو پرفروش ترین های بین المللی نیویورک تایمز بود. این اثر به بیش از بیست زبان ترجمه شده است و توسط الن دژنرس و برادران وارنر با بازی سارا میشل گلار در یک سریال تلویزیونی ساخته شده است.آلیس در لندن و سیدنی زندگی کرده است و اکنون در حومه سوری ساکن شده است و در آنجا با همسر و سگش زندگی می کند. دومین رمان او با عنوان "من می دانم تو کیستی" در بهار 2019 منتشر می شود.
نکوداشت های کتاب همیشه یک نفر دروغ می گوید
Absurdly absorbing psychological suspense with a wicked sting at its tail.
تعلیق روانی به طرز عجیبی جذب کننده با نیش شیطانی در دمش.
Seattle Times

A brilliant cat and-mouse game... [a] volatile, tension- and thought-provoking mix.
یک بازی موش و گربه درخشان... [یک] ترکیب فرار، تنش آور و تفکر برانگیز.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب همیشه یک نفر دروغ می گوید (لذت متن)