کتاب تکامل زن

Woman Evolve
کد کتاب : 112439
مترجم :
شابک : 978-6222208332
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 200
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب تکامل زن اثر سارا جیکرز رابرتز

چه کسی دوستی با حوا را تصور می کند - زنی که برای هزاران سال مسئول سقوط بشریت بوده است؟
میدانیم که شکست نباید در کانون توجه قرار گیرد. تمرکز شما نباید روی این باشد که چه کسی بودید، بلکه باید به دنبال آن چیزی باشد که می توانید تبدیل شوید. کتاب «تکامل زن»، به شما کمک می کند بفهمید که هدف شما در زندگی تغییر نمی کند. بلکه تکامل می یابد. حوا که اشتباه خود را در باغ عدن مرتکب شد، اولین زنی بود که پس از گذشته خود به بازسازی زندگی خود پرداخت. حوا بهتر می دانست، اما بهتر از این کار نمی کرد. با درس‌های کتاب مقدس، حوا به‌عنوان چارچوب و سارا به‌عنوان راهنمای خود، می‌توانید کشف کنید:

مسائل گذشته و ناامنی هایی که شما را آزار می دهند
خودت را آنگونه ببینی که خدا تو را می بیند و به او اعتماد کنی
چگونه از تاریکی بیرون بیاییم و رابطه واقعی با خدا را دنبال کنیم
چرا مهم است که واقعا از خود مراقبت کنید
به حرکت درآوردن بذر زیبایی که خداوند در تو کاشته است

ترس ها و ناامنی های شما ممکن است نحوه نگرش شما به خدا، دیگران و خود را تغییر داده باشد، اما در کتاب «تکامل زن» می توانید از اشتباهات گذشته برای متحول کردن زندگی خود استفاده کنید. مانند حوا، شما مجبور نیستید آینده خود را با گذشته خود تعریف کنید.

کتاب تکامل زن

سارا جیکرز رابرتز
سارا جیک رابرتز یک تاجر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و یک رهبر فکری بسیار مورد توجه است. او بنیانگذار Woman Evolve است، سازمانی که متعهد به خدمت به نیازهای زنان در مأموریتی است که مسیرها را روشن کند، بر موانع غلبه کند و جوامع خود را برای انجام همین کار الهام بخشد.
نکوداشت های کتاب تکامل زن
Pastor Roberts delivers a powerful guide to the lessons found in the story of Eve. . . she challenges readers to ask questions, be unconventional by making choices based on interest and passion, and admit when they need help. . .
کشیش رابرتز راهنمای قدرتمندی برای درس های موجود در داستان حوا ارائه می کند. . . او خوانندگان را به چالش می کشد تا سوال بپرسند، با انتخاب هایی بر اساس علاقه و اشتیاق، غیر متعارف باشند و زمانی که به کمک نیاز دارند اعتراف کنند. . .
Publishers Weekly Publishers Weekly

قسمت هایی از کتاب تکامل زن (لذت متن)