کتاب مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال

An Introduction to Existential Coaching
کد کتاب : 113231
مترجم :
شابک : 978-6227954524
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 186
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 اردیبهشت

معرفی کتاب مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال اثر یانیک جی کوب

«جی کوب» با مقدمه‌ای بر کوچینگ به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای تغییر، رشد، درک و دگرگونی قبل از کاوش در فلسفه وجودی و چگونگی ادغام آن با تمرین مربیگری آغاز می‌کند. این کتاب «مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال» در ادامه به بررسی مضامین کلیدی در اگزیستانسیالیسم و نحوه نمایش آنها در فضای مربیگری می پردازد. «مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال» با ارزیابی ابعاد اخلاقی کار به صورت وجودی به پایان می رسد و راهنمایی هایی را در مورد چگونگی ایجاد یک تمرین کوچینگ وجودی، از جمله نحوه به دست آوردن مشتریان و ایجاد روابط با شرکای استراتژیک، ارائه می دهد. این کتب با پرسش‌ها، تمرین‌ها، مداخلات و فعالیت‌های متفکرانه، مقدمه‌ای بر مربیگری وجودی برای هر کسی که می‌خواهد در عمق بیشتری زندگی و کار کند یا به عنوان یک مربی وجودی موفق شود، ارزشمند خواهد بود.

کتاب « مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال» که به صورت قابل دسترسی نوشته شده و با انتخاب گسترده ای از منابع یک راهنمای حیاتی برای مربیان در آموزش و همچنین یک افزونه الهام بخش به کارنامه تمرین کنندگان با تجربه است. این به دانشگاهیان و دانش آموزان کمک می کند تا فلسفه وجودی را درک کنند و به متخصصان با مسئولیت های مربیگری اجازه می دهد تا به مکالمات معنادارتری دسترسی داشته باشند.

کتاب مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال

یانیک جی کوب
یانیک جی کوب(Yannick Jacob) یک مربی، مربی، ناظر، میانجی و عامل تغییر در بخش خصوصی و همچنین رهبر سابق برنامه کارشناسی ارشد روانشناسی مربیگری در دانشگاه شرق لندن، انگلستان است. او با مربیان، رهبران و هر کسی که خود را در موقعیتی بزرگ می داند کار می کند. یانیک به تعادل، وضوح، کمک به مردم برای فکر کردن و ایجاد شجاعت برای زندگی در طیف کامل تجربیات انسانی به عنوان مسیری برای خوشبختی معتقد است.
دسته بندی های کتاب مقدمه ای بر کوچینگ اگزیستانسیال