کتاب زندگی و تفکر هایدگر

Heidegger: His Life and His Philosophy
(نازیسم زن و فلسفه)
کد کتاب : 113333
شابک : 978-6227827033
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 92
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
زبان کتاب : فارسی و انگلیسی
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

زندگی و تفکر هایدگر
Heidegger: His Life and His Philosophy
کد کتاب : 127684
مترجم :
شابک : 978-6225460829
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 82
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب زندگی و تفکر هایدگر اثر آلن بدیو

مارتین هایدگر یک نازی معمولی و از اعضای وفادار خرده بورژوازی استانی بود. او همچنین متفکر اصلی سنت قاره‌ای و یکی از مهم‌ترین فیلسوفان قرن بیستم بود. چگونه باید این زندگی دوگانه را معنا کنیم؟ آیا باید تداعی‌های داخلی و سیاسی هایدگر را در درک خود از اندیشه او لحاظ کنیم، یا باید مستقل از سیاست منفور با کار فکری او رفتار کنیم؟ چگونه هر متفکری امور پیش پا افتاده را با ایده آل یا پیگیری تحقیق فلسفی را با الزامات مشارکت مدنی آشتی می دهد؟

در «زندگی و تفکر هایدگر»، آلن بدیو و باربارا کاسین خود را در مکاتبات فیلسوف با همسرش الفرید غرق می‌کنند تا به این پرسش‌ها پاسخ دهند، زیرا با هایدگر و همه متفکرانی که در برابر سیاست‌های زمانه‌شان آسیب‌پذیر هستند، ارتباط دارند. آنها بر رابطه عذاب‌آور هایدگر با همسرش، با هانا آرنت، و زنان متعدد دیگر تمرکز می‌کنند و سطحی غیرعادی از صمیمیت را به دنیای شخصی و فکری او می‌آورند.

کتاب زندگی و تفکر هایدگر

نکوداشت های کتاب زندگی و تفکر هایدگر
You will enjoy spending time with Badiou and Cassin: sharing in their witty remarks, profiting from their reserves of intellectual culture and human experience.
از گذراندن وقت با بدیو و کاسین لذت خواهید برد: در اظهارات زیرکانه آنها سهیم شوید، از ذخایر فرهنگ فکری و تجربیات انسانی آنها سود ببرید.
Graham Harman

The book is conversational, with touches of personality and wit – a friendly battle between thinkers who know each other well, and respect each other enormously, despite their often considerable intellectual differences.
این کتاب محاوره ای است، با لمس شخصیت و شوخ طبعی - نبردی دوستانه بین متفکرانی که به خوبی یکدیگر را می شناسند و علی رغم تفاوت های فکری غالبا قابل ملاحظه ای که دارند به یکدیگر احترام زیادی می گذارند.
Kenneth Reinhard

قسمت هایی از کتاب زندگی و تفکر هایدگر (لذت متن)