کتاب یک راهنما برای شروع تربیت کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی

A Beginner's Guide on Parenting Children with ADHD
رویکردی مدرن برای درک و هدایت کودک بیش فعال شما به موفقیت
کد کتاب : 122149
مترجم :

شابک : 978-6225974906
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب یک راهنما برای شروع تربیت کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی اثر ریچارد باس

این کتاب ابزارها و دانشی را ارائه می‌دهد تا کودک مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی را مانند یک حرفه ای واقعی تربیت کنید! شما دقیقا می‌آموزید که اختلال نقص توجه/ بیش فعالی چیست، چه چیزی باعث آن می‌شود، انواع آن کدام است، چه علائمی دارد و چه روش‌هایی برای درمان آن استفاده می‌شود. یاد می‌گیرید که چگونه علائم کودک را با تنظیمات مناسب محیط، رژیم غذایی و راهبرد‌های تربیتی فرزندپروری بهبود بخشید. این کتاب به شما می‌آموزید که چگونه از فرزندتان در مستقل شدن، ایجاد دوستی‌های سالم و کسب موفقیت‌های تحصیلی حمایت کنید تا اختلال نقص توجه/ بیش فعالی مانعی برای زندگی شاد و رضایت بخش آنها ایجاد نکند.
با این کتاب، می‌خواهم که تجربیات کار کردن با کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه/ بیش فعالی و ناتوانی‌ها را با شما به اشتراک بگذارم. من می‌خواهم این دانشی را با تحقیق و سال‌ها یادگیری تکنیک‌های آموزشی پس از کسب کارشناسی و کارشناسی ارشد در آموزش ویژه k12 به دست آوردم را در اختیار شما بگذارم. انگیزه ی من از کار کردن و سفر کردن در سراسر جهان با خانواده ام و یادگیری در مورد روش‌های متنوعی که به کودکان با ناتوانی‌ها کمک می‌کند تا زندگی شاد و رضایت بخش داشته باشند، نشات می‌گیرد.
آیا احساس گم شدگی، ناامنی و نگرانی دارید که توانایی‌های شگفت انگیز کودک کوچک شما نادیده گرفته می‌شود؟ آیا می‌خواهید به فرزندتان آموزش دهید که به سمت زندگی موفق و مستقل پیش برود؟ اگر جواب شما مثبت است، به خواندن ادامه دهید!

کتاب یک راهنما برای شروع تربیت کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی

دسته بندی های کتاب یک راهنما برای شروع تربیت کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه / بیش فعالی