کتاب برشته کاری قهوه

Coffee Roasting: Best Practices
بهترین روش ها
کد کتاب : 126453
مترجم : حسام ربیعی
شابک : 978-4056009305
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : جلد سخت
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب برشته کاری قهوه اثر اسکات رائو

قهوه سالیان زیادی است که به روشهای سنتی برشته کاری شده و نوشیده می شود اگر چه طی چند سال گذشته تغییرات متعددی در این روش ها رخ داده، اما بدون شک تغییرات و پیشرفت های سالهای اخیر در تکنولوژی ها و دستگاههای برشته کن، روش های برشته کاری قهوه را متحول کرده است. در این میان آقای اسکات رائو به عنوان یکی از برجسته ترین اساتید حوزه های مختلف قهوه در دنیا در زمینهٔ برشته کاری قهوه صاحب سبک بوده و به طور مستمر در حال تحقیق در این زمینه و ابداع مفاهیم و روش های متنوع و نو می باشد.
کتاب «برشته کاری قهوه بهترین روش ها» آخرین کتاب نوشته شده توسط آقای اسکات رائو است که به صورت کاملا تخصصی به مبحث برشته کاری قهوه می پردازد ترجمهٔ فارسی این کتاب اولین ترجمهٔ آن به یک زبان دیگر در دنیا می باشد. این افتخار پیشکشی به همهٔ متخصصین، فعالین و علاقمندان قهوهٔ کشورمان است و امیدواریم با توجه به گسترش روز افزون فرهنگ قهوه نوشی در کشور، بتوانیم در کنار یکدیگر همگام با استانداردهای جهانی، صنعت قهوه کشورمان را در مسیر درست آن هدایت کنیم.

کتاب برشته کاری قهوه

اسکات رائو
اسکات رائو وقتی که 22 سال داشت، اولین کافه و رستوران خود را در آمرست، ماساچوست تاسیس کرد. این کافه اول به سرعت به یک موسسه تبدیل شد و روزانه به بیش از 1000 مشتری خدمت می کند و حجم فروش استارباکس را در خیابان سه برابر می کند. اسکات پس از فروش اولین کافه خود، در صنعت قهوه نیوزلند به کار خود ادامه داد. وی سپس به ایالات متحده بازگشت تا رستوران و قهوه خانه ای را با الهام از سفرهای خود در زیر زمین باز کند. اسکات بعداً یک کافه پیشگام در مونترال تأسیس کرد که تأثیر قهوه در سراسر جهان بود.