کتاب کیوریتورباوری

Curationism
چگونه کیوریتوری بر جهان هنر و همه چیز های دیگر چیره شد
  • 70,000 تومان
  • به زودی 🙄
  • انتشارات: نشر نظر نشر نظر
    نویسنده: دیوید بالزر
کد کتاب : 12649
مترجم :
شابک : 978-600-152-289-5
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 214
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب کیوریتورباوری اثر دیوید بالزر

نقش متخصص در فرهنگ معاصر چیست؟

"Curate" اکنون یک کلمه کلیدی است ، که در همه موارد از جشنواره های موسیقی گرفته تا گالری های نقاشی به کار می رود. در داخل دنیای هنر ، کیوریتور برترین سلطه را دارد.
آنها چهره اصلی را در نمایشگاه های گروهی و دوسالانه های پرطرفدار ایفا می کنند ، به گونه ای که می توانند سهم تک تک هنرمندان را تعریف کنند. برنامه های مطالعات سرپرستی همچنان در حال رشد هستند و دنیای تجارت در حال اتخاذ تدابیر مجاز به عنوان وسیله ای برای افزودن ارزش به محتوا هستند. به نظر می رسد همه یک مجری برنامه هستند.

اما کیوریتور دقیقا چیست؟ و محبوبیت انفجاری کوراتینگ در مورد رابطه فرهنگ با پرورش ذوق چیست؟ در این مطالعه پر جنب و جوش ، افشاگرانه و بدیع ، دیوید بالزر به سفر در تاریخ هنر و سراسر جهان می پردازد تا کیش کیوریتوری را بررسی کند ، از جنگ متصدی سوپراستار هانس اولریش اوبریست با خواب تا "هنرمندان ساندویچ" Subway.

باید بدانید که کتاب کیوریتورباوری (چگونه کیوریتوری بر جهان هنر و همه چیز های دیگر چیره شد) نوع نگاه شما به هنر را تغییر می دهد.

این یک کتاب هنری غیرمعمول است. این کتابی است که باید در عصر حاضر از محتوای آن مطلع باشید. بالزر تاریخ و هژمونی کنونی کیوراسیون را دنبال می کند.

کتاب کیوریتورباوری

دسته بندی های کتاب کیوریتورباوری