کتاب شورشیان هنر قرن بیستم

Art of the Twentieth Century: Movements, Theories, Schools, and Tendencies 1900-2000
  • 10 % تخفیف
    220,000 | 198,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نشر نظر نشر نظر
    نویسنده: لوردانا پارمزانی
کد کتاب : 12688
مترجم :

شابک : 978-600-5191-79-0
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب شورشیان هنر قرن بیستم اثر لوردانا پارمزانی

به راستی افراد هنر دوستی که از مراجعین مداوم گالری های هنر به شمار میروند چقدر از نئودادا،نئورئالیسم یا اصطلاحات و جنبش های هنری دیگر که پی در پی به خصوص در قرن حاضر رخ داده اند آگاهی دارند؟
اگر ایده ها و افکار پشت این آثار و جنبش ها مهجور بمانند، آنگاه درک لحظات تاریخی مختلف دشوار و گاه طبق سلیقه شخصی،حاصل میشود.به نظر میرسید همواره وجود یک راهنمای کاربردی،یک دایره المعارف همراه به عنوان یک راهنمای مقدماتی و نه مانند یک کتاب قطور نقد هنری ضروری باشد.کتابی که به عنوان یک ابزار کاربردی برای خواننده تا در دروازه های هنر معاصر هر جنبش با خیالی آسوده و بدون سردرگمی گام بردارد.
لردانا پارمزانی منتقد هنری جوان و آگاه پذریفت که چنین نسخه ای را به رشته تحریر درآورد.کتاب حاضر ویراست جدید از پرفروش ترین کتاب نقد هنری انتشارات اسکارا است.
این کتاب در مورد سرگذشت جنبش های هنری قرن بیستم از آغاز شکل گیری تا ورود به مراحل پیشرفت و تکامل و سرانجام رسیدن به نقطه انحطاط و مرگ: از اکسپرسیونیسم گرفته تا سورئالیسم و از پاپ آرت تا بادی آرت ، از پست مدرنیسم تا گرافتیسم؛ در ایتالیا و سایر نقاط جهان، گردآوری کامل و قابل قبولی به عمل آورده است.

کتاب شورشیان هنر قرن بیستم