کتاب شب های بی ستاره

Shab-haye Bi Setare
کد کتاب : 131897
شابک : 978-6226116084
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 خرداد

معرفی کتاب شب های بی ستاره اثر مهسا طایع

. این کتاب روایت گر زندگی دکتر روانکاوی به نام سلیمان است .که برادری دوقلو به نام سپهر دارد؛ درست همزمان با شبی که سپیده خواهر آن ها دست در دست جلال خانه پدری را ترک می کند .
تغییراتی در خلق و خوی سپهر پدید می آید، گویا دل به کسی بسته است. سلیمان که گمان می کند هرگز دختری را باب میل خود نخواهد یافت، با کسی ملاقات می کند که تمام معادلات ذهنی اش را به هم می ریزد. گویا سپهر و سلیمان هر دو دلداده ی یک دختر شده اند!

کتاب شب های بی ستاره

قسمت هایی از کتاب شب های بی ستاره (لذت متن)
عصر آن روز ، هوا خاکستری رنگ بود . ابر آرام آرام می بارید و طبیعت ، قطرات نوازشگر باران را می بلعید . نسیم می چرخید و پرنازک اقاقی ها را که به رنگ پر کبوتران سفید بود ، مرطوب و باران خورده از شاخه های سبز درختان جدا می کرد و عطرشان را در هوا پراکنده می ساخت . هوایی که پر بود از بوی نم و خاک و رطوبت . بوی علف و سبزه . عطری که جادوی بهار محسوب می شد . وقتی ویزیت اولین بیمارش به اتمام رسید یک فنجان چای نوشید . پنجره را تا آخر باز کرد و با یک نفس عمیق ، هوای مرطوب آن عصر بهاری را بلعید و در سینه اش حبس کرد . برای ملاقات با بیمار بعدی ، دقایقی استراحت کرد . در حاشیه ی خیابان مقابل مطبش دو درخت سیب به چشم می خورد که پر بود از شکوفه های سفیدی که چشم هر ببیننده ای را خیره می کرد . او لحظاتی را به تماشا ایستاد و دوباره پشت میزش نشست . لحظه ای بعد زن و شوهر جوانی وارد اتاق شدند . اتاقی که بیشتر به یک بهشت کوچک شباهت داشت .