کتاب روباه کوچولو و ماه گم شده

Little Fox and the Missing Moon
کد کتاب : 132854
مترجم :
شابک : 978-6223360718
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 19 اردیبهشت

معرفی کتاب روباه کوچولو و ماه گم شده اثر کاترینا تروخان

«روباه کوچولو و ماه گم‌شده»، کتابی نوشته کاترینا تروخان، نویسنده و تصویرساز کتاب اهل روسیه است. این داستان برای گروه‌های سنی 7 تا ده سال تدوین‌شده و درباره ماجرای روباهی است که به‌دنبال ماه گم‌شده روی زمین می‌گردد. روباه کوچولو عاشق خواندن کتاب‌های معمایی و اسرارآمیز است و همیشه امیدوار است که روزی ماجرایی معمایی رخ دهد و او بتواند آن را حل کند.
یک شب روباه کوچولو در کابوسی وحشتناک خواب می‌بیند که هیولاها ماه را خورده‌اند و ماه دیگر در آسمان نیست. وقتی روباه کوچولو از خواب بیدار می‌شود خیالش راحت است که فقط خوابی وحشتناک دیده و نگرانی او برای گم‌شدن ماه بی‌مورد است، اما روباره کوچولو بعد نگاه کردن به آسمان متوجه می‌شود که ماه برخلاف هر شب در آسمان نیست و در واقعیت هم گویا ماه گم‌شده است. او به سرعت جلسه‌ای را با دوستانش، جغد، گرگ و خرس که همیشه او را در حل معماها کمک می‌کنند تشکیل می‌دهد تا برای پیدا کردن ماه و برگرداندن آن به آسمان راه چاره ای پیدا کنند. بنابراین به کمک دوستانش به جستجوی ماه می روند تا آن را پیدا کنند و به آسمان برگردانند. کار گروهی روباه کوچولو و دوستانی که در این راه او را همراهی می‌کنند برای کودکان جذاب و هیجان‌انگیز است. روباه کوچولو و دوستانش در راه پیدا‌ کردن ماه متوجه می‌شوند که نور شدیدی از خانه خرگوش تابیده می‌شود. همین موضوع سرنخی است برای پیدا کردن محلی که ماه در آن قرار گرفته است. معما حل می‌شود و روباه کوچولو و دوستانش سر از معمای گمشدن ماه در‌می‌آورند و متوجه می‌شوند که خرگوش ماه را گرفته تا آن را پاک کرده و صیقل دهد و آماده است تا دوباره آن را به آسمان برگرداند.

کتاب روباه کوچولو و ماه گم شده

کاترینا تروخان
کاترینا تروخان در روسیه به دنیا آمد و بزرگ شد، اما بعد از فارق‌التحصیلی‌اش از کالج هنرهای زیبای کمبرول، در لندن زندگی و کار می‌کند. کاترینا نقاشی‌هایش را از زندگی روزمره الهام می‌گیرد؛ پیاده‌روی‌های طولانی در پارک، تصویرسازی‌های قرون وسطایی و کتاب‌های کودکی‌اش.