کتاب روباه کوچولو و سیب ها

Apples for Little Fox
کد کتاب : 132858
مترجم :
شابک : 978-6223360725
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 28
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب روباه کوچولو و سیب ها اثر کاترینا تروخان

«روباه کوچولو و سیب‌ها»، کتابی نوشته‌ی کاترینا تروخان است که در دسته ادبیات کودک تقسیم‌بندی می‌شود و برای کودکان 3 تا 7 سال طراحی‌شده است و مناسب بچه‌هایی است که در سن پیش از مدرسه هستند.
این کتاب داستان، درباره‌ی روباهی کوچک است که عاشق کتاب‌خواندن و کشف رمز‌و‌رازها و معماها است. روباه کوچک می‌خواهد روزی کارآگاه شود. او هر روز صبح به کتابخانه می‌رود و داستان‌های معمایی می‌خواند و در راه خانه، سیب‌های خوشمزه‌ای جمع می‌کند تا بخورد. اما یک روز، همه‌ی سیب‌هایی که در مسیر کتابخانه بودند، گم می‌شوند و این آغاز ماجراجویی روباه کوچک قصه است. سوال اصلی در این داستان و پیش‌روی روباه کوچولو این است که چه اتفاقی برای سیب ها افتاده است. گم‌شدن سیب‌ها برای روباه کوچولو که عاشق کارآگاه‌شدن است می‌تواند اولین پرونده‌ی مرموز او برای رسیدن به آرزویش باشد. روباه کوچک قصه، بسیار هیجان‌زده است که راز اولین پرونده خود را کشف کند. در ادامه روباره کوچولو به جست‌وجوی سرنخ‌ها و جست‌و‌جوی یک شگفتی بزرگ می‌پردازد. در این کشف دوستان روباه کوچولو هم او را همراهی می‌کنند.
اما نویسنده‌ی «روباه کوچولو و سیب‌ها» که اصالتا اهل روسیه است، از زمان فارغ‌التحصیلی از کالج هنر کمبرول در لندن زندگی و کار کرده است. تروخان در تصویرسازی این کتاب از نقاشی‌هایی که پر از اشکال هندسی است استفاده کرده و همچنین به کار بردن رنگ‌های اصلی، ظاهری پر از هیجان و جنب‌وجوش به قصه بخشیده و به شخصیت‌های «روباه کوچولو و سیب» حسی گرم و شاد داده است. همچنین نویسنده‌ی این کتاب گفتار هر شخصیت را با رنگی متفاوت نشان‌داده که این ویژگی باعث می‌شود تا کودکان خردسال به‌راحتی بتوانند با شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنند.

کتاب روباه کوچولو و سیب ها

کاترینا تروخان
کاترینا تروخان در روسیه به دنیا آمد و بزرگ شد، اما بعد از فارق‌التحصیلی‌اش از کالج هنرهای زیبای کمبرول، در لندن زندگی و کار می‌کند. کاترینا نقاشی‌هایش را از زندگی روزمره الهام می‌گیرد؛ پیاده‌روی‌های طولانی در پارک، تصویرسازی‌های قرون وسطایی و کتاب‌های کودکی‌اش.