کتاب عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

Learn to Love Yourself Again
کد کتاب : 137804
مترجم : مسیح رحیمی نژاد
شابک : 978-6227567250
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 123
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم اثر نیک سالوپو

گفت وگوهای منفی درونی، حالات افسردگی و وحشت، از هر نوعی که باشد، راه به جایی جز فرسودگی و ناامیدی نخواهد برد.
شاید برایتان سوال باشد که "آیا قرار است همیشه و تا ابد، محکوم به قربانی بودن در برابر خودسرزنشگری، عواطف غیرقابل کنترل و بی ثباتی در سلامت ذهنم باشم؟"
عشق ورزی به خود محصول جانی فراگرفتن راه های مدیریت افکار و احساسات ماست. اگر این جمله قانعتان نمی کند کافی است این بار که احساس تنفر از خود و خودسرزنشگری سراغتان آمد توجه داشته باشید که افکار و احساساتتان از درون چه بر سرتان می آورند.
از این رو، داشتن اعتماد به نفس برای مدیریت هر نوع فکر و احساسی که در وجودتان حلول می کند، فارغ از اینکه چقدر منفی، مرعوب کننده و غافلگیر کننده باشد، کلید عشق ورزی به خود است.

کتاب عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم

نیک سالوپو
نیک سالوپو، روان‌درمانگر و نویسنده، بیشتر به خاطر نوشتن کتاب‌هایی با کاربرد آسان درباره موضوعات پیچیده مربوط به خودیاری، سلامت عاطفی و روابط شناخته شده است. سبک نوشتن او رمز و راز را از بین می برد و تسلط را ساده و در دسترس می کند.نیک با داشتن مدرک کارشناسی ارشد در سلامت روان و لیسانس در فیزیولوژی ورزشی، یک حرفه ای واقعی "ذهن و بدن" است. به این ترتیب، او دیدگاه یکپارچه ای در مورد سلامت عاطفی ارائه می دهد که سایر متخصصان آموزش یا آموزش لازم برای ارائه آن را ندارند.علاوه بر این، نیک تج...
دسته بندی های کتاب عشق ورزی به خود را دوباره بیاموزیم