کتاب رشد ناب

Scaling Lean: Mastering the Key Metrics for Startup Growth
آشنایی با سنجه های رشد استارتاپ
کد کتاب : 137816
مترجم :
شابک : 978-600888107
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 235
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رشد ناب اثر اش ماوریا

رشد ناب رویکردی قابل اطمینان و موثر برای ایجاد کسب و کارهای برجسته است.
اریک ریس نویسنده کتاب نوپای ناب(Lean Startup)کتاب رشد ناب نوشته اش موریا خالق بوم ناب است و مکمل کتاب اجرای ناب از همین نویسنده به حساب می آید این کتاب نیز مبتنی بر اصول استارتاپ ناب Lean Startup است و به خواننده خود آموزش می دهد که چگونه بدون هدر دادن زمان و پول کسب و کار خود را رشد و گسترش دهد.
رمز موفقیت استارتاپ ها ایجاد کشش است یعنی استارتاپ ها باید بتوانند به مشتری های خود ارزش برسانند و آن ارزش را به پول تبدیل کنند تا رشد پیدا کنند کشش مهم ترین چیزی است که مورد توجه سرمایه گذاران قرار می گیرد در این کتاب با مفهوم کشش و نحوه ایجاد آن آشنا خواهید شد.

کتاب رشد ناب

اش ماوریا
اش ماوریا خالق ابزار مدل سازی کسب و کار یک صفحه ای Lean Canvas و نویسنده Running Lean است. او مرتباً میزبان کارگاه‌های فروخته‌شده در سراسر جهان است، به‌عنوان مربی چندین شتاب‌دهنده، از جمله TechStars، Accelerace، و Slingshot، و سخنرانی‌های مهمان در چندین دانشگاه، از جمله MIT، هاروارد، و دانشگاه تگزاس، آستین، خدمت می‌کند. او در هیئت مشاور تعدادی از استارت آپ ها خدمت می کند، برای شرکت های جدید و تاسیس شده مشاوره می دهد و در نشریات تجاری و وب سایت های پیشرو همکاری می...