کتاب عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی

The Dynamics of Political Communication: Media and Politics in a Digital Age
رسانه و سیاست در عصر دیجیتال
کد کتاب : 138310
مترجم :
شابک : 978-9641225492
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 700
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 28 شهریور

معرفی کتاب عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی اثر ریچارد ام پرلوف

ریچارد ام پرلوف در کتاب «عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی» تلاقی رسانه و سیاست را در چهارچوب عصر دیجیتال بررسی می‌کند و نشان می‌دهد چگونه تغییر در فناوری، به‌ویژه ظهور رسانه‌های دیجیتال، چشم‌انداز ارتباطات سیاسی را تغییر داده است. کتاب به روش‌هایی می‌پردازد که در آن بازیگران سیاسی چون سیاست‌مداران، کارزارها و گروه‌های ذی‌نفع، از رسانه‌ها برای انتقال پیام‌های خود و شکل‌دادن به افکار عمومی استفاده می‌کنند. محیط ارتباطات سیاسی معاصر، بررسی اخبار جعلی، سوگیری رسانه‌های مخالف، نگرانی درباره‌ی انحطاط دموکراسی، قطبی‌شدن حزبی، تبلیغات سیاسی و انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا ازجمله حوزه‌هایی است که این کتاب بدان می‌پردازد.
ریچارد ام پرلوف پروفسور ارتباطات، علوم سیاسی و روان‌شناسی دانشگاه ایالتی کلیولند است. او در زمینه‌هایی مانند ارتباطات جمعی، اقناع، سخنوری سیاسی، درک روان‌شناختی تاثیرات رسانه‌ای و ارتباطات سیاسی تخصص دارد. کتاب‌ها و مقالات متعدد پرلوف به درک چگونگی شکل‌دهی رسانه‌ها و ارتباطات به فرایندهای سیاسی کمک کرده است.

کتاب عوامل موثر بر ارتباطات سیاسی

ریچارد ام پرلوف
ریچارد ام پرلوف استاد ارتباطات در دانشگاه ایالتی کلیولند است، که از سال 1979 در آنجا تدریس کرده است.او در مورد اقناع، ارتباطات سیاسی، روانشناسی درک تأثیرات رسانه های جمعی و تأثیر سوم شخص نوشته است.