ریاضی یازدهم تجربی میکرو

Math
کد محصول : 139516
شابک : 978-6220307419
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 592
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 32
زودترین زمان ارسال : 17 مهر

معرفی ریاضی یازدهم تجربی میکرو اثر محمدحسین صابری

کتاب ریاضی یازدهم تجربی میکرو گاج،یکی از منابع کمک آموزشی نفیس و پرمخاطب برای دانش آموزان رشته تجربی در پایه یازدهم است. این کتاب که در سال 1402 با 592 صفحه به چاپ رسیده است، با ارائه ی درسنامه های مختصر و مفید، تست های متنوع و پاسخنامه های تشریحی، به دانش آموزان در جهت تسلط بر مباحث ریاضی یازدهم تجربی و کسب رتبه ای درخشان در کنکور سراسری یاری می رساند.

میکرو گاج ریاضی یازدهم تجربی به گونه ای تدوین شده است که تمامی نیازهای دانش آموزان در زمینه ی یادگیری و آمادگی برای کنکور را برآورده می سازد.

از جمله ویژگی های بارز این کتاب می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پوشش کامل و دقیق مطالب کتاب درسی

ارائه درسنامه های مختصر و مفید همراه با نکات کنکوری

تست های متنوع و کاربردی در سطوح مختلف (آسان، متوسط، دشوار)

پاسخنامه های تشریحی کامل و جامع

وجود تست های کنکورهای سراسری سال های اخیر

این کتاب با ساختار و روند منطقی خود، گام به گام دانش آموزان را در مسیر یادگیری عمیق و تسلط بر مباحث ریاضی یازدهم تجربی هدایت می کند.

دانش آموزان با مطالعه ی دقیق این کتاب و استفاده ی درست از آن، می توانند بر تمامی زوایای مباحث ریاضی پایه یازدهم تسلط یافته و گامی بلند در جهت رسیدن به موفقیت در کنکور سراسری بردارند.

ریاضی یازدهم تجربی میکرو

محمدحسین صابری
محمد حسین صابری ، متولد 1371 ، مولف و مدرس ریاضیات و استاد پروازی با سابقه کنکور می باشد. او مولف کتاب میکرو دهم، کتاب میکرو یازدهم، کتاب خط ویژه، کتاب دور دنیا رشته ریاضی و تجربی و آیکیو جامع تجربی همگی از انتشارات گاج و همچنین مولف کتاب ماجراهای من و درسام حسابان۲ از انتشارات خیلی سبز می باشد. آقای صابری سابقه تدریس در مدارس سمپاد و شهرستان های تبریز، کرمان٫ کرمانشاه و… را دارد.