کتاب خط تماس

Contact line
کد کتاب : 140008
شابک : 978-6227177688
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 253
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب خط تماس اثر محمدرضا بایرامی

رمانی برگرفته از خرده‌روایت‌های اتفاقات دوران دفاع مقدس تا آخرین پرواز
روایتی پازل‌گونه و متفاوت از دو روز پایانی عمر گران‌قدر شهید حاج‌احمد کاظمی که نویسنده با روش رفت و برگشت زمانی و غیر خطی ذهنی سعی دارد تا خواننده را به نقش‌های برجستۀ آن شهید بزرگوار آشنا کند. احمد کاظمی اول تیرماه 1337 شهر نجف آباد اصفهان متولد شد. در طول دوران جنگ تحمیلی به‌عنوان فرمانده لشکر8 نجف در سپاه پاسداران فعالیت می‌کرد. از سال 1372 تا 1384 فرماندهی قرارگاه حمزه، لشکر امام‌حسین(ع) و فرمانده نیروی هوایی سپاه فعالیت می‌کرد. در سال 1384 به فرماندهی نیروی زمینی سپاه منصوب شد. در دی‌ماه1384 در سانحۀ سقوط هواپیمایی فالکن20 در نزدیکی ارومیه به شهادت رسید.

کتاب خط تماس

محمدرضا بایرامی
محمدرضا بایرامی (متولد ۱۳۴۰ در اردبیل) نویسندهٔ معاصر ایرانی است.بایرامی با کتاب کوه مرا صدا زد از قصه‌های سبلان توانست جایزه خرس طلایی و جایزه کبرای آبی سوییس و نیز جایزه کتاب سال سوییس را از آن خود کند.وی در حال حاضر رئیس خانه داستان ایران است. بایرامی بابت نگارش رمانِ لم‌یزرع، جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.
قسمت هایی از کتاب خط تماس (لذت متن)
زمستان شروع شده بود و دسته های پرندگان مختلف، به سوی هور و جزیره های ام الطویل و فیاض و دریاچه ی بوبیان و کانال ماهیگیری می رفتند. گروه های هفتی شان از بالای سر نیروهای آماده ی رزم می گذشت و می رفت تا در جای مناسبی بنشیند. دو جناح چپ و راست شان در نقطه ای به هم می رسید که شاید به آن هم می شد در نوع خود گفت خط تماس.