کتاب گفت و گو کنیم درباره ی ترس ها و نگرانی ها

All About Worries and Fears
چرا می ترسیم،و وقتی نگران می شویم چه کار کنیم؟
کد کتاب : 140875
مترجم :
شابک : 978-6223321122
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 32
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 21 شهریور

معرفی کتاب گفت و گو کنیم درباره ی ترس ها و نگرانی ها اثر فلیسیتی بروکس

هــدف ایــن کتــاب گفت‌وگــو و تفکــر دربــاره‌ی مفهــوم احساســات مختلــف، شــرایط روحــی، نحــو‌ه‌ی رویارویــی بــا طیفــی گســترده از احساســات در موقعیت‌هــای مختلــف و مهارت‌هایــی بــرای مدیریــت احساســات بــرای خردســالان و کــودکان اســت. در مرحلـه‌ی اول، مهـم اسـت کـودک بدانـد در مواجهـه بـا رخدادهـای مختلـف، دقیقـا چه حسی دارد، ایـن حـس چـه نمودهـای بیرونـی دارد و چطـور می‌شـود بـا شـناخت بیشـتر، آن را مهـار کنـد. در مرحلــه‌ی دوم، کــودک می‌آمــوزد کــه چطــور می‌توانــد احســاس‌های مختلفــش را بیــان کنــد و بــا دیگـران، به‌ویـژه مـادر و پـدرش یـا حتـی دوسـتان و همسالانش، در میـان بگـذارد. مهـم اسـت کـه از کودکـی یـاد بگیریـم احساسـاتمان را بـا اطرافیـان مطـرح کنیـم و از بـروز مشـکلات بیشـتر یا سـوتفاهم‌ها جلوگیــری کنیم.
مجموعـه‌ی «گفت‌وگـو کنیـم دربـاره‌ی» یکـی موفق‌تریـن و تأثیرگذارتریـن مجموعه‌هـا‌ی رشـد مهارت‌هـای فـردی و اجتماعـی بـرای کـودکان اسـت. ایـن کتاب‌هـا جوایـز بین‌المللـی بسـیاری برنـده شـده‌اند.

کتاب گفت و گو کنیم درباره ی ترس ها و نگرانی ها

فلیسیتی بروکس
فلیسیتی بروکس مدیر تحریریه و نویسنده در انتشارات Usborne است. او در دانشگاه اکستر زبان انگلیسی و نمایش آموخت و قبل از شروع به کار در نشر کودکان در اواخر دهه 1980 ، به عنوان بازیگر ، معلم و فرهنگ نگار (کسی که فرهنگ لغت را تدوین می کند) کار کرد.