کتاب می توانم یک من دیگر بسازم؟

Can I Build Another Me?
فیلسوف کوچک 2
کد کتاب : 24569
مترجم :
شابک : 978-6003533943
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب می توانم یک من دیگر بسازم؟ اثر شینسوکه یوشی تکه

کتاب می توانم یک من دیگر بسازم؟ با عنوان فرعی "فیلسوف کوچک 2" نوشته شینسوکه یوشی تکه است که توسط "رضی هیرمندی" به فارسی برگردانده شده است. این کتاب جذاب به همت نشر "افق" در دسترس فارسی زبانان قرار گرفته است.
این کتاب با لحنی صمیمیانه و همدلانه، فکر خنده دار و کنجکاو یک کودک را دنبال می کند.

این یک کتاب سرگرم کننده در مورد کوین است که می خواهد یک ربات داشته باشد تا این ربات بتواند کارهایی را که او تمایلی به انجام دادن آنها ندارد، انجام دهد.
کوین نیاز داشت که همه چیز را درباره ربات ها بداند....او در نهایت متوجه می شود که ربات نمی تواند دقیقا شبیه به خودش عمل کند و او شخصیتی منحصر بفرد دارد.

این یک کتاب دوست داشتنی است که باید با کودکان بخوانید تا متوجه شوند که آنها چقدر متفاوت ، خاص و منحصر به فرد هستند. و چگونه هیچ کس کاملا شبیه آنها نیست.
این کتاب بسیار آموزنده هدیه مناسبی برای کودکان می تواند باشد. این کتاب به کودکان کمک می کند تا شکلی از عزت نفس و احساس مفید بودن را بیاموزند.

کتاب می توانم یک من دیگر بسازم؟

شینسوکه یوشی تکه
شینسوکه یوشی تکه (ProfileShinsuke Yoshitake) متولد 1973 در استان کاناگاوا است. تصویرگر و نویسنده کتاب کودکان می باشد. ایجاد کمیک، تصاویر کتاب کودکان، نقاشی ها و مقاله های مصور در مورد چیزهای کوچک در زندگی روزمره ما از فعالیت های وی می باشد.