کتاب با همه چی

Every Thing On It
کد کتاب : 1050
مترجم :

شابک : 978-964-369-840-9
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 208
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2011
نوع جلد : جلد نرم
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

جزو پرفروش ترین کتاب ها و رمان های ایران

معرفی کتاب با همه چی اثر شل سیلوراستاین

کتاب با همه چی، مجموعه شعری نوشته ی شل سیلوراستاین است که نخستین بار در سال 2011 منتشر شد. این مجموعه ی جذاب از شعرها و تصویرگری های سیلوراستاین، پر است از شوخی های بسیار خنده دار، شخصیت هایی عجیب و غریب، رویاهای کودکانه و روحیه ای سرزنده که طرفداران پرتعداد این نویسنده ی آمریکایی، به آن عشق می ورزند. مثل داستان پسری که یک ساندویچ سوسیس «با همه چی» سفارش می دهد، غافلگیری های زیادی در این اثر جذاب انتظار مخاطبین را می کشد. داستان های اشعار این مجموعه، پیچ و خم های غیرمنتظره ای به خود می گیرند و نشان دهنده ی بازی های کلامی هوشمندانه ی سیلوراستاین، نکوداشت او از اتفاقات عادی و روزمره و جهان بینی خردمندانه و در عین حال ساده ی این نویسنده ی بزرگ هستند.

کتاب با همه چی

شل سیلوراستاین
شل سیلوراستاین با نام کامل شلدون آلن سیلوراستاین، زاده ی 25 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 10 می 1999، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده ی آمریکایی بود.سیلوراستاین یک دختر و یک پسر داشت. دخترش شوشانا در 11 سالگی از دنیا رفت و تنها پسرش ماتیو در هنگام فوت پدر 12 ساله بود. او هرگز نمی خواست که برای بچه ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده ی کودک بود به جهان ادبیات کودک وارد شد و سبکی جدید و منحصر به فرد را بنیان نهاد. سیلوراستاین اگرچه به عنوان شاعر و نویسنده ی کودک شناخته می شود، اما آ...
نکوداشت های کتاب با همه چی
An amazing collection of poems.
مجموعه ای شگفت انگیز از اشعار.
Barnes & Noble

Just come on in and let the magic of Shel Silverstein bend your brain and open your heart.
وارد دنیای کتاب شوید و اجازه دهید جادوی شل سیلوراستاین به ذهنتان سمت و سو دهد و قلبتان را بگشاید.
Goodreads

Strange and wonderful.
عجیب و شگفت انگیز.
School Library Journal School Library Journal

قسمت هایی از کتاب با همه چی (لذت متن)
به کافه چی گفتم: «یه ساندویچ سوسیس می خوام.» گفت: «با چی؟» گفتم: «با همه چی.» اشتباه گنده ی من همین بود واقعا چون ساندویچ سوسیس رو آوردن واسه من! اما با یه طوطی و یه زنبور عسل نقاب دار یه شن کش و یه آچار یه ساعت مچی و یه موش ماسک دار یه ماهی طلایی و یه قورباغه و یه ویولن یه پرچم و یه تاب و یه تلویزیون تا من باشم و دیگه سفارش ندم به کافه چی ساندویچ سوسیس با همه چی!

وقتی شعرهایم را ورق می زنی نمی توانم صورتت را ببینم اما از جایی در آن دوردست ها صدای خنده ات را می شنوم و لبخند می زنم.