کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد

Where the Sidewalk Ends
کد کتاب : 1304
مترجم :
شابک : 978-964-6965-69-0
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1394
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

آنجا که پیاده رو پایان می یابد
Where the Sidewalk Ends
کد کتاب : 102660
مترجم :
شابک : 978-9646965690
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 240
سال انتشار شمسی : 1394
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد اثر شل سیلوراستاین

کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد، این مجموعه شعر کلاسیک، فوق العاده خنده دار و در عین حال عمیق و پرمغز، یکی از محبوب ترین کتاب های شل سیلوراستاین در همه ی نسل ها بوده و هنوز هم هست. آنجا که پیاده رو پایان می یابد، دنیای شل سیلوراستاین شروع می شود. در این دنیا با پسر بچه ای آشنا می شوید که به تلویزیون تبدیل می شود و دختری را می بینید که نهنگی را می خورد. اسب تک شاخ و هیولا در این دنیا زندگی می کنند و سارا سینتیا سیلویا استاوت، آشغال ها را بیرون نمی برد. در این دنیا جایی وجود دارد که می توانید سایه ی خود را بشویید و باغی هست که در آن الماس می روید. اینجا جایی است که کفش ها پرواز می کنند و تمساح ها پیش دندان پزشک می روند.

کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد


ویژگی های کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد

جزو لیست پرفروش ترین های نیویورک تایمز

شل سیلوراستاین
شل سیلوراستاین با نام کامل شلدون آلن سیلوراستاین، زاده ی 25 سپتامبر 1930 و درگذشته ی 10 می 1999، شاعر، نویسنده، کاریکاتوریست و خواننده ی آمریکایی بود.سیلوراستاین یک دختر و یک پسر داشت. دخترش شوشانا در 11 سالگی از دنیا رفت و تنها پسرش ماتیو در هنگام فوت پدر 12 ساله بود. او هرگز نمی خواست که برای بچه ها بنویسد و با اصرار یکی از دوستانش که نویسنده ی کودک بود به جهان ادبیات کودک وارد شد و سبکی جدید و منحصر به فرد را بنیان نهاد. سیلوراستاین اگرچه به عنوان شاعر و نویسنده ی کودک شناخته می شود، اما آ...
نکوداشت های کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد
Eye-catching.
گیرا.
Goodreads

Outrageously funny and profound.
فوق العاده خنده دار و ژرف.
Barnes & Noble

If you want to ungloom your day, start Where the Sidewalk Ends.
اگر می خواهید غم و غصه را از روزتان پاک کنید، آنجا که پیاده رو پایان می یابد را شروع کنید.
Reading Teacher

قسمت هایی از کتاب آنجا که پیاده رو پایان می یابد (لذت متن)
هر که هستی بیا / رویاپروری بیا / آرزومندی، امیدواری، بیا / دروغ پردازی / دعا خوانی / لوبیای سحرآمیز خریداری بیا...

آلیس یه بطری که روش نوشته شده بود «مرا بنوشید» نوشید / بعدش کلی قد کشید / و از یه ظرفی که روش نوشته شده بود «مرا بچشید» خورد / بعدش آب رفت و کوچیک شد / اون به هر حال تغییری کرد / در حالی که باقی مردم دور و بر من، / اصولا هیچ وقت نشده چیزی رو امتحان کنن.

لستر وسط این ثروتش نشست و اون ها رو / عین کپه ی طلا گذاشت روی هم تا اینکه شد قدّ یه کوه / باری، هی نشست و شمردشون تا اینکه پیر شد / یه پنجشنبه شبی هم، دیدند که مرده / آرزوهاش هم کنارش تلنبار شده / همه رو شمردند و دیدند که / حتی یه دونه هم گم نشده / همه شون از نویی برق می زدند - بفرمایین، چند تا بردارین / در این میون به یاد لستر هم باشین / که در این دنیای سیب و بوسه و کفش / اون آرزوهاش رو با آرزو کردن حروم کرد همه ش.