کتاب پلیس قهرمان

Dog Man
کد کتاب : 11809
مترجم :
شابک : 978-600-462-128-1
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب پلیس قهرمان اثر دیو پیلکی

کتاب پلیس قهرمان، اثری نوشته ی دیو پیلکی است که در سال 2016 منتشر شد. جورج و هارولد، نژادی جدید از عدالت را به وجود آورده اند—نژادی نیمه سگ و نیمه انسان که یک قهرمان کامل است! قهرمان این داستان هیجان انگیز، با سر سگ و بدن انسان، به جنگ کلاه برداران، زورگیرها، دزدها و تبهکاران می رود و عاشق تعقیب کردن سنجاب ها هم هست. آیا او می تواند در مقابل وسوسه های طبیعت مقاومت کند و وظیفه اش را به انجام برساند؟ این کتاب بسیار موفق و پرفروش از دیو پیلکی، برای مخاطبین با همه ی سنین جذاب خواهد بود. کتاب پلیس قهرمان به مفاهیم مثبت جهانی همچون همدلی، مهربانی، ثبات قدم و اهمیت روراست بودن با خود می پردازد و از طریق داستان هیجان انگیز خود، این ارزش ها را به کودکان معرفی می کند.

کتاب پلیس قهرمان

دیو پیلکی
دیو پیلکی، زاده ی 4 مارس 1966، تصویرساز و نویسنده ی آمریکایی کتاب های کودک است. پیلکی دانش آموخته ی دانشگاه دولتی کنت است. او بیشتر به عنوان نویسنده و تصویرساز مجموعه کتاب های «کاپیتان زیرشلواری» در دنیای ادبیات کودک شناخته می شود.
نکوداشت های کتاب پلیس قهرمان
The readers (of any age) will be giggling from start to finish.
مخاطبین (با همه ی سنین) از ابتدا تا انتها خواهند خندید.
Publishers Weekly Publishers Weekly

Riotously funny and original.
به شکلی طوفانی بامزه و بدیع.
School Library Journal School Library Journal

An utter delight.
اثری بسیار لذت بخش.
Booklist Booklist

قسمت هایی از کتاب پلیس قهرمان (لذت متن)
آقای پلیس و سگش در یک سانحه ی انفجار می ترکند. یعنی سر آقای پلیس با دار فانی خداحافظی می کند و بدن سگ بیچاره اش هم منهدم می شود. حالا این وسط یکی به سرش می زند و می گوید بیایید بدن پلیس را با سر سگ پیوند بدهیم. مثل اینکه بقیه هم بدشان نمی آید و بله...! پلیس قهرمان و شجاع و بامزه ی ما وارد ماجرا می شود.

یکی از ویژگی های بارزش هم این است که همیشه سر بزنگاه می رسد و حال خرابکارها را می گیرد. او به قهرمان بازی هایش ادامه می دهد تا اینکه شهردار شهر می خواهد این وسط دست گلی به آب بدهد. بله، حتما با خودتان می گویید وقتی پلیس قهرمان باشد، آب از آب تکان نمی خورد. اما قرار نیست من همه ی ماجرا را برایتان تعریف کنم...