کتاب خیال کردم آب است می چکد

I thought it was dripping water
کد کتاب : 141052
شابک : 978-6223241536
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 176
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 آبان

معرفی کتاب خیال کردم آب است می چکد اثر اسماعیل زرعی

رمان خیال کردم آب است می‌چکد نوشتۀ داستان‌نویس معاصر، اسماعیل زرعی (متولد ۱۳۳۷) ماجرای یک «شخصیت داستانی» است که از کندی و وقفۀ نویسندۀ اثر در کار نوشتن راضی نیست. این «شخصیت داستانی» از این رمان می‌گریزد و به سراغ نویسنده‌ای می‌رود که شهرت بیشتر و پشتوانۀ تبلیغی وسیع‌تری دارد. اما این سفر سبب می‌شود که برای او ماجراهای تلخ و مختلفی پیش آید.

کتاب خیال کردم آب است می چکد

اسماعیل زرعی
اسماعیل زرعی داستان‌نویس، شاعر و پژوهشگر ادبی اهل ایران است. وی در سال ۱۳۹۳ موفق به دریافت جایزهٔ ادبی صادق هدایت برای داستان کوتاه «جهنم به انتخاب خودم» شد. او در سال ۱۳۳۷ در کرمانشاه به دنیا آمد. تحصیلات خود را در این شهر به پایان رساند. سپس به عنوان معلم در شهرهای اصفهان، شیراز و کرمانشاه به فعالیت پرداخت. او اکنون بازنشسته آموزش و پرورش است.زرعی ضمن غفلت نکردن از رئالیسم به مدرنیسم و پسامدرنیسم رسیده‌است.
دسته بندی های کتاب خیال کردم آب است می چکد
قسمت هایی از کتاب خیال کردم آب است می چکد (لذت متن)
با همۀ وجود به وجد آمدیم. کجای دنیا می‌توانستیم این‌چنین داستان‌نویسی پیدا کنیم؟ حضّار همه شروع کردند به کف زدن؛ محکم و ممتد. عده‌ای سوت بلبلی زدند. هفت هشت نفر زنده باد زنده باد گفتند. یکی با صدای نکرده از جایی ناپیدا داد زد: به احترام حضرت استاد پاشید!