کتاب رهسپار شب

Gone Tonight
کد کتاب : 141560
مترجم : شایان شاهرودی
شابک : 978-6223122118
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2023
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 آبان

معرفی کتاب رهسپار شب اثر سارا پکانن

«رهسپار شب» کتابی نوشته سارا پکانن، نویسنده آمریکایی است. این اثر در دسته ادبیات داستانی روانشناختی تقسیم‌بندی می‌شود. نویسنده در این رمان قصد دارد خط باریک میان محافظت از نزدیکان و کنترلگری را آشکار کند.
«رهسپار شب» داستان مادر و دختری را روایت می‌کند که از گذشته‌ای شوم گریخته‌اند و در پی ساختن آینده هستند اما در نقطه شروع زندگی جدید مجبور به رو به رو شدن با گذشته تلخ خود می‌شوند. مادر به این باور می‌رسد که باید تاوان آنچه در گذشته انجام داده را بپردازد. او در گذشته برای حمایت از خانواده و دخترش از خط قرمزهایی عبور کرده که حالا راهی ندارد جز اینکه با واقعیت رو به رو شده و نتیجه کارهایی که مرتکب شده را پس دهد.
داستان از جایی آغاز می‌شود که روت استرلینگ که زندگی خود را برای امنیت دخترش کاترین وقف کرده تا از او محافظت کند مجبور می‌شود به همراه کاترین از شهر زادگاه خود مهاجرت کنند تا زندگی تازه‌ای را در پیش گیرد. کاترین در آستانه‌ی ورود به مرحله جوانی است و مشتاق است تا تجربه‌های تازه‌ای را در زندگی به دست آورد اما روت مدام مانع او می‌شود. مادر به کاترین پیشنهاد می‌کند که به‌جای حضور در اجتماع و آغاز یک زندگی نو گوشه‌ای پنهان شود. کاترین دلیل اصرارهای مادر برای انزوا را نمی‌فهمد او برای پی بردن به رفتارهای روت مجبور به واکاوی گذشته می‌شود. آنچه کاترین از زندگی گذشته مادر به دست می‌آورد فراتر از تحمل اوست. کاترین وارد دنیایی از رازهای درهم‌پیچیده و پر از فریب و خیانت می‌شود که زندگی مادرش را در بر گرفته است. کاترین متوجه می‌شود که روت برای حمایت از او و خانواده‌اش از خط قرمزهای فراوانی عبور کرده است.
«رهسپار شب» رمانی است که جنبه‌ای منحصر به فرد از رابطه مادر و دختری کنجکاو را می‌شکافد و سفر کاترین به درون گذشته‌ی مادری پر رمز و راز را روایت می‌کند.

کتاب رهسپار شب

سارا پکانن
سارا پکانن (متولد: نیویورک، نیویورک، ایالات متحده) نویسنده پرفروش بین المللی و بین المللی USA Today از چندین رمان از جمله همسر بین ما، همسایگان کامل و بهترین های ما است. روزنامه نگار تحقیقی سابق و نویسنده داستان، کارهای او در واشنگتن پست، USA Today و بسیاری دیگر منتشر شده است.