کتاب از سلاخ خانه تا مهدیه

Az Salakhkhane Ta Mahdiye
کد کتاب : 142067
شابک : 978-6223720611
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 244
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از سلاخ خانه تا مهدیه اثر ابراهیم اکبری دیزگاه

پدرم بعدها معتاد شد. عملی شد. نابود شد. از دم غروب دم در خانه عمه ام می نشست و از او پول می خواست. کسی به من نمی گفت این پدر توست. عمه ام به من می گفت: «این دایی ممدته.» وقتی از خانه بیرون می آمدم و او را با آن وضع دم خانه می دیدم دلم برایش می سوخت.
حدود دوازده سیزده ساله بودم که فهمیدم او پدرم است. فهمیدم پدرم همان مرد معتاد است. این هم یک مشکل دیگر. تو به پدرت نگویی پدرا بگویی «دایی ممد». در زندگی من هیچ کس و هیچ چیز در جای خودش نبوده. همیشه تلاش کردم در این ۷۸ سال افراد و اشیا در جای خودشان قرار دهم. این کار چقدر مشکل است! اصلا من فکر می کنم زندگی همین است. تلاشی است برای قرار دادن آدم ها و چیزها در جای خودشان. تقریبا هم کسی نمی تواند این کار را انجام دهد. معمولا به همین خاطر، آدم ناکام می ماند در زندگی.

کتاب از سلاخ خانه تا مهدیه

ابراهیم اکبری دیزگاه
ابراهیم اکبری دیزگاه متولد سال 1360،نویسنده، شاعر و پژوهشگر می باشد.ویمدس و محقق در روش شناسی، زمینه داستان نویسی، فلسفه ادبيات، نقدِادبي و نظریه‌های ادبی در مدرسه اسلامی هنر(86 تا 90 )،دبیر انحمن داستان طلاب کشور(91 تا 94 )،عضو هیأت مدیره¬¬ی انجمن شعر طلاب( 91 تا 94)،اداره¬ی کارگاه¬هایِ شعر و داستان در دفتر تبلیغات اسلامی از سال 89، دبیر جلسات نقد رمان و داستان در دفتر تبلیغات(89 تا 92)،دبیر جشنواره داستان اشراق(92 تا 93)،دبیر اولین جشنواره خاطره نگاری اشراق (سال 94)،دبی...