کتاب عشق پیچیده

Twisted Love
کد کتاب : 144191
مترجم :
شابک : ‏‫‬‬‮‭978-6225952829
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 348
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 1 مهر

معرفی کتاب عشق پیچیده اثر آنا هوانگ

دنیای لذت‌بخش مجموعه پیچیده را کشف کنید. الکس ولکوف، شیطانی که چهره فرشته دارد و گذشته‌ای نفرین‌شده که نمی‌تواند از آن فرار کند. تلاش‌های بی‌رحمانه‌اش برای موفقیت و انتقام تحت تأثیر یک تراژدی که بیشتر عمر او را آزار می‌دهد، جای کمی برای مسائل قلبی باقی می‌گذارد. اما وقتی مجبور می‌شود از خواهر بهترین دوستش مراقبت کند، چیزی درون سینه‌اش احساس می‌کند؛ یک شکاف، یک ذوب شدن، یک آتش. آتشی که می‌تواند دنیای او را همان‌طور که می‌دانست به پایان برساند.
آوا چن، یک روح آزاده، در دام کابوس‌های دوران کودکی‌اش گیر افتاده است که نمی‌تواند به یادشان آورد. اما با وجود گذشته‌ی شکسته‌اش، هرگز از دیدن زیبایی‌های دنیا دست برنداشت... از جمله قلب یخ‌زده‌ی مردی که نباید می‌خواست؛ بهترین دوست برادرش، همسایه‌اش، نجات‌دهنده و سقوطش. عشق آن‌ها عشقی است که هرگز قرار نبود اتفاق بیفتد؛ اما وقتی اتفاق بیفتد، رازهایی را آشکار می‌کند که می‌تواند هر دوی آن‌ها را نابود کند... و هر چیزی را که دوست دارند.

کتاب عشق پیچیده

آنا هوانگ
آنا هوانگ یک نویسنده بین‌المللی و شماره یک آمازون است. او که بیشتر برای مجموعه ی Twisted شناخته می‌شود، عاشقانه‌های بزرگسالان و معاصر را با قهرمانان آلفا می‌نویسد. کتاب‌های او برای ترجمه به بیش از دوجین ناشر خارجی فروخته شده است رسانه هایی مانند NPR، Cosmopolitan، Financial Times و Glamour UK.