کتاب خدمات دانش بنیان در عصر دیجیتال

Knowledge-intensive services in the digital age
کد کتاب : 144681
شابک : 978-9640375631
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 316
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 6 آبان

معرفی کتاب خدمات دانش بنیان در عصر دیجیتال اثر محمد موسی خانی

قرن بیست و یکم که آن را عصر اطلاعات و دانش و نیز عصر «اقتصاد خدماتی دانش‌بنیان (KISIE)»، «عصر صنعت خدمات دانش بنیان (KISI)» و «عصر کسب و کارهای خدماتی دانش بنیان (KIBS)» نامیده‌اند، عصری است که استفاده از فناوری‌های دیجیتال در سازمان‌ها و شرکت‌ها و به ویژه در ارتباط آن‌ها با مشتریان و ارباب رجوع به سرعت جایگزین روش‌های سنتی می‌شود.
کتاب خدمات دانش‌بنیان در عصر دیجیتال، اثر محمد موسی‌خانی، صباالسادات بزرگی و فاطمه مظفری؛ به دنبال پاسخی ریشه‌ای و اساسی به سوالاتی در این باره است و برای این منظور، فصل اول خود را به بررسی سیر تحول خدمات و اقتصاد خدماتی دانش بنیان و تأثیر شگرف به کارگیری فناوری‌های نوظهور بر تحول خدمات دانش بنیان اختصاص داده است.
در فصل‌های بعدی، ضمن معرفی سیستم‌های «‌برنامه‌ریزی منابع سازمان» و «هوش کسب و کار» و فناوری‌های تحول‌آفرین «هوش مصنوعی»، «اینترنت اشیا» و «متاورس» به بررسی جامع و عمیق نقش این سیستم‌ها و فناوری‌ها در ارتقای کمی و کیفی خدمات به سازمان‌ها و مشتریان آن‌ها و به عبارت دیگر، نقش آن‌ها در دانش‌بنیان شدن بیشتر خدمات میپردازد. در همه‌ی این فصل‌ها، نمونه‌هایی از نقش فناوریهای دیجیتال در خدمات دانش بنیان ذکر شده تا به خوانندگان در شناخت بیشتر و بهتر دنیای دیجیتال پیچیده و پویایی که در آن زندگی می‌کنند، کمک کند.

کتاب خدمات دانش بنیان در عصر دیجیتال

دسته بندی های کتاب خدمات دانش بنیان در عصر دیجیتال