کتاب تائو : سیستم معاملاتی سایمون ریی

The Tao of Trading: How to Build Abundant Wealth in Any Market Condition
سیستمی قدرتمند در بازارهای جهانی، بورس و بازار اختیار معامله
کد کتاب : 145047
مترجم : محمدمهدی هاشمی نژاد
شابک : 978-6227775570
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 317
سال انتشار شمسی : 1403
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 مهر

معرفی کتاب تائو : سیستم معاملاتی سایمون ریی اثر سایمون ریی

جهان در سی سال گذشته تغییر کرده است و به همراه آن، نحوه عملکرد بازارها نیز تغییر کرده است.
سی سال پیش، موفق‌ترین سرمایه‌گذاران جهان به انبوهی از اطلاعات دسترسی داشتند. امروزه، بهترین سرمایه‌گذاران از بهترین فیلترهای اطلاعاتی بهره می‌برند.
دسترسی به اطلاعات رایگان و سریع می‌تواند برای سرمایه‌گذاران تازه‌کار هم فرصت و هم چالش باشد. بازار پر از فرصت‌ها و نظرات مختلف است. در این دریای اطلاعات، پیدا کردن اطلاعات درست و مفید برای سرمایه‌گذاران کار دشواری شده است.
تشخیص کیفیت، بی‌طرفی و عدم مغرضانه بودن اطلاعات دریافتی، برای سرمایه‌گذاران خرد اغلب دشوار است. اتکا به چنین اطلاعاتی می‌تواند منجر به ضررهای مالی قابل‌توجهی شود.
من این کتاب را برای کمک به شما نوشتم تا:
نحوه عملکرد واقعی بازارهای مالی و وال‌استریت را درک کنید.
به حدی دانش و اعتمادبه‌نفس کسب کنید که بتوانید به‌تنهایی در مورد معاملات خود تصمیم‌گیری کنید.
در بازارها به‌گونه‌ای عمل کنید که صرف‌نظر از صعودی یا نزولی بودن بازار سهام، سودآور باشید.
با فیلتر کردن اخبار نادرست و یافتن اطلاعات با ارزش، بتوانید در معاملات خود فقط بر موارد مهم تمرکز کنید.
سرمایه‌گذاری بر اساس باورهای متعارف در دنیای پیچیده امروز کاری دشوار است. اجازه دهید تا منظورم را توضیح دهم.بیایید نگاهی گذرا به سهام و اوراق قرضه، به‌عنوان دو رکن اصلی هر سبد سرمایه‌گذاری سنتی، داشته باشیم.
بر اساس گفته بسیاری از کارشناسان و همچنین بر اساس برخی از معیارهای بسیار معتبر برای ارزش‌گذاری، بازار سهام به گران‌ترین سطح خود در طول تاریخ رسیده است. در زمان نگارش این متن، شاخص‌های S&P 500 و NASDAQ در بالاترین حد تاریخی خود قرار دارند و ابزار مورد علاقه وارن بافت برای ارزش‌گذاری بازار سهام نیز در بالاترین سطح تاریخی خود به سر می‌برد.
«رویکرد سرمایه‌گذاری ارزشی» در بیش از یک دهه گذشته، کارایی خود را از دست داده است. اکثر سرمایه‌گذاران، حتی حرفه‌ای‌ها، نتوانسته‌اند خود را با نحوه‌ی جدید بازی سرمایه‌گذاری که در آن بانک‌های مرکزی هر سال تریلیون­ها دلار دارایی خریداری می‌کنند، وفق دهند.
اوراق قرضه هم گران‌تر از همیشه شده‌اند. سود این اوراق قرضه از ناچیز تا منفی متغیر است. تا نوامبر ۲۰۱۹، حدود ۱۳ تریلیون دلار اوراق قرضه در دنیا وجود داشته است که با سود منفی معامله می‌شدند. این اتفاق تا به حال سابقه نداشته است!
اوراق قرضه با بازدهی منفی، اوراقی هستند که در صورت نگهداری تا سررسید، ضرر قطعی را برای سرمایه‌گذار به همراه خواهند داشت. اکثر افراد اذعان دارند که این نوع اوراق، به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری، جذابیت چندانی ندارند.

کتاب تائو : سیستم معاملاتی سایمون ریی

سایمون ریی
سایمون ریی بیست و هشت سال تجربه به عنوان یک معامله گر فعال، سرمایه گذار و متخصص بازارهای مالی دارد. او پیش از این که تصمیم بگیرد در سال 2017 بر روی معاملات تمام وقت اختیار معامله تمرکز کند، سمت‌های ارشدی را در گلدمن ساکس در سیدنی و سیتی بانک در سنگاپور داشت. او بیش از 40000 ساعت را صرف تماشای و تجزیه و تحلیل بازارها کرده است و در این مدت، او "کد" را شکسته است. چگونه ایمن و سودآور تجارت کنیم امروز او مشتاق است آنچه را که کشف کرده است به دیگران بیاموزد. علاوه بر تجارت، سایمون یک مربی معتبر...