کتاب ۵ استراتژی نوسان گیری در بازار سرمایه

Swing Trading
کد کتاب : 45468
مترجم :
شابک : 978-6226017862
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 130
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب ۵ استراتژی نوسان گیری در بازار سرمایه اثر لینکولن گرین

نوسان گیری سبکی از معامله گریست است که سعی دارد روی سهام یا یک ابزار مالی دیگر طی چند روز تا چند هفته کسب سود .کند نوسان گیران از تحلیل تکنیکال بیشتر برای جستجوی فرصتهای معامله استفاده می کنند. این معامله گران از تحلیلهای مهم دیگر برای شکست روندها و روندهای ،قیمت نیز استفاده کنند.
نوسان گیری معمولا شامل نگه داشتن یک موقعیت خرید یا فروش برای بیش از یک نوسان گیری جلسه معاملاتی است اما معمولا بیش از چند هفته یا چند ماه طول نمی کشد. این معاملات یک اعتبار زمانی کلی دارند زیرا برخی از معاملات میتوانند بیش از چند ماه طول بکشند اما معامله گر همچنان میتواند نوسان گیری کند نوسان گیری همچنین انجام شود اگرچه این ،لحظات به دلیل شرایط میتواند در طی یک جلسه بسیار بی ثبات کمتر اتفاق میافتد.
هدف از نوسان گیری بدست آوردن بخشی از حرکت قیمتی ممکن است. در حالی که برخی از معامله گران با اقدامات زیادی به دنبال سهام پرنوسان از نظر قیمت هستند، برخی دیگر سهام کم حجم (نوسان پایین) را هدف قرار میدهند. در هر دو مورد نوسان گیری فرآیندی است که در آن به احتمال زیاد قیمت دارایی حرکت کند به یک موقعیت مناسب میرسد و سپس در صورت بروز این اتفاق قسمتی از میک سود را کسب میکند.

کتاب ۵ استراتژی نوسان گیری در بازار سرمایه