کتاب انسان های کوچک آرزوهای بزرگ (5جلدی)

Little People, Big Dreams
مجموعه آشنایی با مشاهیر ایران و جهان:جعبه سفید
کد کتاب : 146470
مترجم :
شابک : 978-0052006038
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 174
سال انتشار شمسی : 1403
نوع جلد : سلفونی
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 2 آبان
تعداد جلد : 5

معرفی کتاب انسان های کوچک آرزوهای بزرگ (5جلدی) اثر ام ایزابل سانچزوگارا

انسان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ مجموعه‌کتاب‌هایی از زندگی چهره‌های تأثیرگذار جهان است. این کتاب‌ها با رویکردی داستانی زندگی زنان و مردان تأثیرگذار دنیا را روایت می‌کند.
مجموعـه‌ی حاضر می‌کوشـد که کودکان را بـا چهره‌هایی الهام‌بخـش آشـنا کند و مسـیر پـرفـرازونشـیب زندگی هـرکـدام از شخصیت‌های بزرگ را بـرای رسـیدن بـه آرزوی کودکـی‌شـان به تصویـر بکشد.
این مجموعه تلاش می‌کند، کـودکان را تشویق کند تا آرزوهـا و رویـاهـای خـود را دنبـال کننـد و در مسـیر تحقـق آن‌هـا گام بردارنـد. ناشر می‌کوشـد با روایت ساده و جذاب از کودکی و فرازونشیب‌های زندگی هریک از این چهره‌های نامدار، الهام‌بخـش نسـل بعـدی باشـد کـه جهـان را بـا آرزوهای بزرگشـان تغییـر خواهنـد داد.
هریک از کتاب‌های مجموعه‌ی «انسـان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ» با داستانی خواندنی و تصاویری جذاب به‌صورت تمـام‌رنگـی منتشـر می‌شـود. این مجموعه هدیه‌ای ارزشمند و به‌یادماندنی برای کودکان فارسی‌زبان خواهد بود.
مجموعه‌ی حاضر حاوی 5 جلد از کتاب‌های انسان‌های کوچک، آرزوهای بزرگ است که به زندگی زاها حدید، بروس لی، مادر ترزا، استیو جابز و کوکو شنل پرداخته ‌است.

کتاب انسان های کوچک آرزوهای بزرگ (5جلدی)

ام ایزابل سانچزوگارا
ماریا ایزابل سانچز وگارا (M Isabel Sánchez Vegara)، متولد بارسلون، اسپانیا، نویسنده و مدیر خلاق در جستجوی مداوم مفاهیم جدید برای کتاب کودکان و نویسنده کتاب های تصویری پرفروش چند میلیونی Little People ، BIG DREAMS است که زندگی افراد برجسته را کاوش می کند.