کتاب 15 انیمیشن که همه باید ببینند 1

Animation
کد کتاب : 146712
شابک : 978-6009535477
سال انتشار شمسی : 1403
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب 15 انیمیشن که همه باید ببینند 1 اثر شاهد داوودی پور

15 انیمیشن که همه باید ببینند محصول جدید نشر فیزیکی است که با استفاده از این محصول، هرکسی می‌تواند به مجموعه‌ای ارزشمند از بهترین، پرفروش‌ترین و معروف‌ترین انیمیشن‌های جهان دسترسی داشته باشد.
"15 انیمیشن که همه باید ببینند" به‌صورت کتاب هیبریدی ارائه شده و تماشای انیمیشن‌های محبوب شما، هیچ‌وقت به این راحتی نبوده است.
با استفاده از فلش‌کارت‌های هیبریدی موجود در این محصول، شما می‌توانید به‌راحتی، کیوآر کد QR Code موجود در پشت هر کارت را با تلفن همراه‌تان اسکن کنید و به انیمیشن مد نظرتان متصل شوید و آن را در لحظات تنهایی یا در کنار عزیزان‌تان تماشا کنید.
به همین راحتی ... اسکن کنید و تماشا کنید.
با خرید محصول 15 انیمیشن که همه باید ببینند، شما به یک کلکسیون خاص از انیمیشن‌های جهان به‌صورت دوبله‌شده و زبان اصلی دسترسی خواهید داشت که بدون نیاز به دانلود، و صرفا با اسکن‌کردن کیوآر کد مربوط به هر انیمیشن، می‌توانید فیلم انیمیشنی مورد علاقه‌تان را به‌راحتی هرچه تمام‌تر، تماشا کنید.
"15 انیمیشن که همه باید ببینند" برای هر رده‌ی سنی مناسب است؛ هم یک محصول عالی و جذاب برای کودکان است، و هم یک محصول بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به فیلم‌های انیمیشنی محسوب می‌شود.

کتاب 15 انیمیشن که همه باید ببینند 1

دسته بندی های کتاب 15 انیمیشن که همه باید ببینند 1