کتاب وارکرفت جلد 7 - جاینا پرادمور

Jaina Proudmoore
کد کتاب : 15035
مترجم :
شابک : 978-9646807365
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 480
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب وارکرفت جلد 7 - جاینا پرادمور اثر کریستی گلدن

کتاب پیش رو در بردارنده ی داستانی حماسی است که تقابل میان عشق و نفرت و خوبی و بدی را به تصویر می کشد. شی گرانبهایی از اژدهایان آبی دزدیده شده و توسط جادوگری، پنهان شده است از این رو آن ها از جاینا که ساحره ای بزرگ است درخواست کمک کرده اند زیرا اگر آن شی به دست افراد ناباب بیفتد جهان با خطری جدی روبه رو شده و آشفتگی اش بیش از پیش خواهد شد.

شیئی جادویی از اژدهایان آبی به سرقت رفته است و اگر افراد ناباب آن را به کار گیرند، خطری عظیم جهان را تهدید خواهد کرد. جهانی که هنوز زخم های عمیق از کاتاکالیسم بر پیکر دارد و ساعت گرگ و میش را هم فقط با فداکاری بزرگ اژدهاسیمایان بزرگ پشت سر گذاشته است.

جهان آبستن حوادثی تلخ است و فاجعه ای عظیم در شرف وقوع است و جاینا پرادمور در قلب این حوادث. داستان به نام جایناست ولی چیزی پیشتر از او و سرنوشتش را در خود دارد. در این داستان عشق و مرگ در رقابت اند. دوستی، وفاداری، انسانیت و بردباری به چالش کشیده خواهد شد. اندوه و درد، استوارترین گام ها را لرزان کرده و نیرومندترین قلب ها را در هم می شکند و هیچکس را یارای گریختن از امواج نبرد نیست!

کتاب وارکرفت جلد 7 - جاینا پرادمور

کریستی گلدن
کریستی گلدن (زاده 21 نوامبر 1963) نویسنده آمریکایی است.وی تقریباً پنجاه رمان و چندین داستان کوتاه در بخش های تخیلی، ترسناک و علمی تخیلی نوشته است.