کتاب وارکرفت - جلد 6 - وولجین

Vol'jin
کد کتاب : 15039
مترجم :
شابک : 978-6002911711
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب وارکرفت - جلد 6 - وولجین اثر مایکل ا استکپل

وولجین، یک ترول و شکارچی سایه است، یکی از بزرگترین فرماندهان هورد و رهبر قبیلۀ دارک سپیر شخصیت مخوفی که نام و اعمالش وحشت به جان دشمنانش می اندازد. قلمروی شکارچی سایه فراتر از جهان است و او رابط لوا - خداوندگار مرگ - است؛ او حافظ سنت ها و خلاصۀ تمام خصایصی است که یک ترول باید باشد.
شخصیتی شجاع، مغرور و راست کردار است که هورد را خانه و خانوادۀ خود می داند اما در این خانواده هستند بزرگان بدکرداری که به او خیانت می کنند و او را به آستانۀ تالار لوایی می فرستند که خودش قهرمان اوست، اما او باز می گردد و لرزه بر اندام دشمنان می اندازد.
در این کتاب پردۀ مه اسرارآمیز پانداریا کنار رفته و اسرار آن آشکار می شود. تمدن های باستانی و شوم، در پی بازسازی خود و انتقام هستند و دنیای آرام پانداریا در حال از دست دادن صلحی است که هزار سال در آن پایدار بوده است...

کتاب وارکرفت - جلد 6 - وولجین

مایکل ا استکپل
مایکل آستین استکپول (متولد 27 نوامبر 1957) یک نویسنده علمی تخیلی و فانتزی آمریکایی است که به خاطر کتابهای جنگ ستارگان و BattleTech مشهور است. وی در Wausau، ویسکانسین متولد شد، اما در ورمونت بزرگ شده است.وی دارای لیسانس در تاریخ از دانشگاه ورمونت است.از سال 1977، به عنوان طراح بازی های نقش آفرینی برای شرکت های مختلف بازی، فعالیت کرد و ده ها مقاله مجله با توزیع محدود در صنعت نوشت.